בארץ

עיריית הרצליה מברכת על חזרת החטופה: "נרגשים מאוד על שחרורה"

לאחר שיבת החטופים אתמול, עיריית הרצליה מברכת את החטופה מיה רגב, תושבת הרצליה, אשר שוחררה לאחר 50 יום בשבי חמאס. ראש עיריית הרצליה: "אנו לא ננוח ולא נשקוט עד שכל החטופים יחזרו אלינו במהרה, בריאים ושלמים"
מערכת ice | 
מיה רגב (צילום דוברות עיריית הרצליה)
לאחר 50 יום בשבי חמאס, חזרו אתמול (שבת), 13 החטופים והחטופות משבי חמאס. בין החטופות אשר חזרו ארצה היא מיה רגב בת ה-21 אשר נחטפה עם אחיה איתי, בן ה-18, שנשאר בשבי. מירית, אמה של מיה רגב, התייחסה לשיבת בתה ואמרה: "אני מתרגשת ושמחה שמיה בדרך אלינו. עם זאת, הלב שלי חצוי כי הבן שלי איתי עדיין בעזה בשבי החמאס. אני הולכת לחבק את מיה חזק חזק, לא נעצור עד שאיתי וכל החטופים יחזרו הביתה".
כאמור, עיריית הרצליה קיבלה בהתרגשות רבה את הבשורה כי אחת מהחטופות תושבות העיר, חזרה לארץ ולחיק משפחתה. משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, הביע את התרגשותו לאור שחרורה של מיה רגב ואמר: "אנו נרגשים מאוד על שחרורה של מיה רגב ונעשה הכל על מנת לסייע לה לחזור לשגרת חיים מלאה וטובה. אנו לא ננוח ולא נשקוט עד שכל החטופים יחזרו אלינו במהרה, בריאים ושלמים. זוהי חובתם הערכית והמוסרית של מקבלי ההחלטות במדינה".
בימים אלו, עיריית הרצליה מקיימת יוזמות רבות למען משפחות החטופים מהרצליה. בין היוזמות עליה אחראית העירייה, הקימה הרצליה מחלקה ייעודית אשר מסייעת למשפחות החטופים מיה ואיתי רגב, עומר שם טוב ומיה שם.
נוסף לכך, העירייה מארחת בימים אלו משפחות חטופים נוספים אשר מתארחים בעיר, זאת בשיתוף פעולה מלא עם גורמי הצבא והמדינה. תמר גורן, קצינה בחיל החינוך בדרגת רב סרן ומתנדבת בער"ן, אחראית על ניהול המחלקה הייעודית ויחד עם הצוות המקצועי של העירייה מעניקים תמיכה נפשית למשפחות החטופים, בין היתר על ידי עובדים סוציאליים ופסיכולוגים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה