דיגיטל וטק

קשרי תעופה מציגה: תוצאות שיא לרבעון השלישי

חברת קשרי תעופה מסכמת את הרבעון השלישי של 2023 עם הכנסות בסך של כ-115 מיליון דולר. בתשעת החודשים הסתכמו ההכנסות בסך של כ-220 מיליון דולר
מערכת ice | 
קשרי תעופה (צילום freepik)
קשרי תעופה מציגה תוצאות שיא לרבעון השלישי 2023 עם הכנסות שהסתכמו בסך של כ-115 מיליון דולר. הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם בסך של כ-16 מיליון דולר. בתשעת החודשים הסתכם  בסך של כ-30 מיליון דולר.
הרווח התפעולי ברבעון ה-3 הסתכם בסך של כ-8.7 מיליון דולר. בתשעת החודשים בסך של כ-12 מיליון דולר. הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בסך של כ-5.6  מיליון דולר. בתשעת החודשים הסתכם הרווח בכ-6.3 מיליון דולר. 
בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" שהחלה בחודש אוקטובר 2023, חלה ירידה בהיקפי הפעילות הכלכלית והעסקית במדינה בכלל ובענף התיירות שספג פגיעה קשה בפרט. בעקבות כך נרשמו ביטולי נסיעות וכן עצירה כמעט מוחלטת בביצוע הזמנות עתידיות.
 
עמית  זלדמן, סמנכ"ל כספים בקשרי תעופה: "תוצאות השיא שלנו נובעות מהתאוששות מוחלטת של התיירות ממגפת הקורונה וכן משינוי אסטרטגי ארגוני מקיף שביצענו במהלך התקופה האחרונה אשר כלל בין היתר, צעדי התייעלות, שיפור תהליכים ובכללם תהליכי אוטומציה שביצענו בשנים 2020 ו-2021 אפשרו לקבוצה להקטין את יחס ההוצאות לעומת התקופה שקדמה למגפת הקורונה" .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה