בארץ

אלמוג כהן לתושבי העוטף: "אל תחזרו לבתים עד להסרת איום חמאס"

ח"כ אלמוג כהן הגיב על דברי שר הביטחון אמש שטען כי בקרוב יחלו להחזיר את המפונים ליישובי העוטף ואמר שהוא קורא לתושבים שלא לחזור לבתיהם עד אשר יוסר איום חמאס מהגבול
מערכת ice | 
אלמוג כהן (צילום מסך חדשות 12)
אתמול במהלך מסיבת העיתונאים יחד עם ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון לשעבר בני גנץ, טען שר הביטחון יואב גלנט כי בקרוב יחלו להחזיר את מפוני העוטף לבתיהם, מי שלא אהב את זה הוא חבר הכנסת אלמוג כהן, תושב הדרום שקרא לתושבים שלא לחזור לבתיהם תוך סיכון חייהם עד אשר יוסר איום חמאס מהגבול.
כהן כתב בטוויטר: "אחיי תושבי הנגב והדרום, אני בניגוד להמלצות הצבא וחלק מהדרג המדיני, קורא לתושבי הישובים והקיבוצים המפונים שלא לחזור לבתיהם תוך סיכון חייהם עד אשר צה"ל ישלים את המשימה והיא השמדת חמאס וגרורותיו, עד האחרון שבהם.
כהן הוסיף: "כל חזרה או ניסיון חזרה לשגרה לפני השמדה טוטאלית של האויב יהפוך את שעון החול לטבח הבא של ילדינו/נכדינו." כאמור אמש  אמר יואב גלנט כי בממשלה ובצה"ל פועלים להחזרת המפונים בזמן הקרוב, לאחר שחמאס איבד מיכולת ירי הרקטות.
 
תושבי העוטף, מנפונים מבתיהם מאז תחילת המלחמה לפני חודשיים וחצי עם מתקפת הטרור של מחבלי חמאס על היישובים, אז רצחו יותר מ-1,400 ישראלים בנוסף ל-7,000 פצועים ו-240 חטופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה