בארץ

קרע בליכוד? חבר כנסת קורא לשר הכלכלה ניר ברקת להתפטר

ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד זועם על השר ממפלגתו ניר ברקת, על רקע דבריו אתמול שמסכנים את כוחות צה"ל ברצועה בגלל לחץ חיצוני. בריאיון ל103FM אמר מילביצקי: "מצופה שיחשוף למה הוא אומר את הדברים - ושיתפטר"
מערכת ice |  1
ניר ברקת (צילום אבשלום ששוני / פלאש 90)
חבר הכנסת חנוך מילביצקי (ליכוד) קרא הבוקר לשר הכלכלה ממפלגתו ניר ברקת להתפטר, על רקע דבריו החריפים אתמול כאילו מסכנים את חיילי צה"ל בגלל לחץ חיצוני מצד ארה"ב.
כזכור, אתמול אמר ברקת לעיתונאים כי "לצערי אנחנו נחמדים מדי ומתחשבים מדי. לא מתקבל על הדעת שאנחנו נסכן חיילים שלנו, ונשלח אותם חשופים בכל מיני מבנים, מבלי שהפצצנו לפני כן. כניעה לכל לחץ חיצוני, גם אם זה לחברים הכי טובים שלנו, זו טעות קשה שאנחנו משלמים עליה מחירים כבדים. התפקיד שלנו כממשלת ישראל, בראש ובראשונה לדאוג לאינטרסים החיוניים של מדינת ישראל. אסור לוותר בגלל שום לחץ".
 
בריאיון הבוקר (שני) לרדיו 103FM, הגיב מילביצקי לדברים: "אם הייתי שר בממשלה וחושב שהממשלה מסכנת חיילים, הייתי מסביר למה אני אומר את הדברים, ואם לא הייתי מצליח לשכנע, הייתי מתפטר. אם יש בפניו מידע שצה"ל נותן הנחיות לסכן חיילים - מצופה שיחשוף למה הוא אומר את הדברים ושיתפטר".
עוד הוסיף הח"כ: "לשמוע את הדברים הללו ביום ששכלנו כל כך הרבה לוחמים ושמאות אלפי מילואימניקים נמצאים בחזית, זה חוסר אחריות מדרגה ראשונה. אם יש ממש במה שברקת אמר, מצופה שיחשוף על מה הוא אומר את הדברים ושיתפטר. לא הייתי נשאר בממשלה דקה אם הייתי חושב שזה מה שנעשה בממשלה".
 
כשנשאל לגבי השר בן גביר, השיב מילביצקי: "הדברים שאמרתי לגבי ברקת נכונים גם לגבי בן גביר. מי שחושב שהוא נמצא בממשלה שהיא לא עושה מה שצריך כדי להכריע, שהיא מסכנת חיי חיילים, שיקומו ויעשו מעשה. אבל לשבת בממשלה וכל הזמן לבקר ולצקצק מבפנים בלי לעזוב את הכיסא, זו חוכמה קטנה מאוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק
    יהודי 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להפציץ להוריד אטום על עזה ו חיילים יעמדו בצד ויורידו כול מי שמתקרב לגדר עם ישראל חי ומי שלא חושב כך אז שיתפטר
    סגור