בארץ

השר מהליכוד בהצהרה מפתיעה: "אם זה יקרה, לא אתמוך בתקציב 2024"

על רקע כוונת משרד האוצר להעלות את מחירי החשמל, הודיע אמש שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן כי במידה וזה יקרה, הוא לא מתכוון לתמוך בתקציב 2024: "החלטה זו מנותקת ותהווה פגיעה קשה ביוקר המחיה, זה ישפיע על כל בית בישראל ויפגע בתעשייה"
מערכת ice |  1
אלי כהן וישראל כ"ץ (צילום שלומי אמסלם)
על רקע כוונת משרד האוצר להעלות את מחירי החשמל הודיע אמש שר האנרגיה והתשתיות הנכנס אלי כהן כי במידה וזה יקרה, הוא לא מתכוון לתמוך בתקציב 2024 שאמור לעלות לדיון בישיבת הממשלה ביום ראשון הקרוב.
כזכור בעקבות המלחמה צפויים קיצוצים נרחבים בכספים הקואליציוניים בנוסף לקיצוץ התקציבים במשרדי הממשלה, כאשר באוצר אף העלנו רעיון להעלות מיסים כדי לממן את הוצאות נזקי המלחמה שעדיין נמשכת, על רעיון העלאת המיסים הטיל ראש הממשלה בנימין נתניהו וטו, אך אם לא תהיה ברירה ייאלצו לקצץ במשרדים או להעלות מחירים בתחומים אחרים.
שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן: "כוונת האוצר להעלות את מחיר החשמל מנותקת, ותהווה פגיעה קשה ביוקר המחיה. מדובר במוצר צריכה בסיסי אשר ישפיע על כל בית בישראל ויפגע בתעשייה ובחברות, מה שיוביל לעליית  מחירים של מוצרים רבים."
 
"בנוסף, העלאת מחיר החשמל תתדלק את האינפלציה באופן שיקשה על הורדת הריבית ועל תמרוץ המשק. אין לי כוונה לתמוך בתקציב, כל עוד הגזרה שתפגע ביוקר המחיה ובצמיחה במשק נכללת בתקציב המדינה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נמאס מהמשחקים שלהם
    יפה 01/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תגוונו קצת, תמיד אותו הדבר, לפני תקציב מאיימים ואז מצביעים עם הממשלה
    סגור