בארץ

דובר צה"ל מפסיק את ההצהרות היומיות: "שלב ג' כבר איתנו"

פחות מ-100 ימים לאחר אירועי ה-7 באוקטובר וכש-136 חטופים ישראלים עדיין נמצאים בשבי החמאס, נראה כי תא"ל דניאל הגרי צפוי למנן את הופעותיו בתקשורת, ולמסור הצהרה פעם בכמה ימים. בן כספית צייץ: "זה מדגים את העובדה שצה"ל אכן עובר ללחימה אחרת"
מערכת ice | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
פחות מ-100 ימים לאחר אירועי ה-7 באוקטובר במהלכם נרצחו יותר מ-1,400 ישראלים, בעוד צמרת חמאס עדיין שולטת ברצועת עזה וכש-136 חטופים עדיין נמצאים בשבי ארגון הטרור הרצחני, נראה כי הערב (חמישי) ישראל עוברת שלב במלחמה, וזאת מבלי ששתי המטרות העיקריות של המלחמה הושגו.
דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי נהג מדי ערב לעדכן את אמצעי התקשורת באופן שוטף, וכעת נראה כי הצהרותיו היומיות עתידות להיפסק. על פי פרסום של הכתב המדיני בן כספית, הגרי צפוי להפסיק למסור מדי ערב הצהרה לציבור על אודות הישגיו המבצעיים של צה"ל במהלך היום.  
 
"דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי מעדכן שמעתה והלאה לא תהיה הצהרה יומית שלו, אלא 'פעם ביומיים שלושה'. זה מדגים את העובדה שצה"ל אכן עובר ללחימה אחרת ברצועה. 'שלב ג' כבר איתנו", צייץ כספית בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר). מאז החלה המלחמה בעזה הגרי הפך לאחת הדמויות המזוהות ביותר עם המערכה, ומהאייקונים התקשורתיים הבולטים שפרצו לתודעה בעקבותיה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה