בארץ

3.5 מיליארד שקל: זו התכנית לשיקום נזקי המלחמה בצפון

משרד ראש הממשלה צפוי להעניק למשרד הפנים את האחריות בניהול תוכנית שיקום הצפון. במסגרת התוכנית, יינתן מענק ביטחוני בהיקף של 200 מיליון שקל שיושקע במימון הוצאות המלחמה
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
על רקע עניינה הרב של הממשלה בין היתר בהעברת תקציב המדינה, משרד ראש הממשלה צפוי להעניק את האחריות בניהול תוכנית השיקום של הצפון למשרד הפנים, אשר מנוהל על ידי המנכ"ל רונן פרץ.
על פי הפרסום של אתר "כלכליסט", פרץ, שהיה אחד האנשים הקרובים לנתניהו בשל תפקידו כיועץ ראש הממשלה, ינהל את תוכנית שיקום הצפון. מי שיצטרף לתת גיבוי נוסף לתפקיד החשוב, הוא מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי.
על פי הדיווח, הממשלה צפויה לאשר את תוכנית שיקום הצפון אשר תקציבה מסתכם ב-3.5 מיליארד שקל למשך חמש שנים. הסכום יוענק מהשנה הנוכחית, ובשנה הבאה ייחשב כתקציב נוסף ונפרד משאר התקציבים הקבועים.
 
כאמור, תוכנית שיקום ופיתוח אזור הצפון, נועדה להעניק סיוע לרשויות ולתושבי הצפון בתכנון, ניהול וביצוע התוכנית לאזור קו העימות. עוד נחשף, כי משרד הפנים צפוי להקצות השנה מענק ביטחוני לרשויות המקומיות באזור הצפון אשר ממוקמות בתחום "יישובים סמוכי גבול". מדובר בסכום של 200 מיליון שקל, אשר יושקע במימון הוצאות שונות בשל נסיבות המלחמה הנוכחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה