בארץ

קשת 12 במהלך מסקרן: מיזם תוכן חדש לקהל הצעיר

בשורה משמחת לדור ה-Z: קשת 12 עובדת בימים אלו על פיתוח מיזם תוכן חדש המיועד לקהל צעיר ומבוסס על קטעי וידיאו קצרים. בראש הפרויקט עומד עורך ידיעות אחרונות לשעבר נטע ליבנה

מערכת ice | 
התכנית החדשה נחשפת-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
בערוץ הפופולרי קשת 12 מנסים להישאר רלוונטיים ועדכניים ולשמור על הקהל הצעיר שלא יעלם עמוק לתוך הרשתות החברתיות לחלוטין. לכן, החליטו בערוץ ליצור מיזם תוכן חדש המיועד למטרה זו. 
היום (ראשון) חשף העיתונאי דוד ורטהיים באתר וואלה! כי בערוץ המדובר עובדים על מיזם בהיקף של  מילוני שקלים. בנוסף, ורטהיים חשף כי על מיזם התוכן עתידים לעבוד בין 20-25 עובדים, כאשר עד כה גויסו 7 בלבד, רובם עם ידע בווידאו ודיגיטל שהגיעו מתוך צוות העובדים הקיים של קשת.
גורמים בענף מעריכים כי התכנים הקצרצרים יתבססו על פרופילים יומיים פופולריים שמתפרסמים בטיקטוק, באינסטגרם, בטלגרם ובעוד שלל אפליקציות בהם הצעירים היום צורכים חדשות.  
 
מי שהופקד כמנהל הפרויקט הוא נטע ליבנה, לשעבר עורך הראשי בידיות אחרונות. ליבנה החל הקריירה העיתונאית שלו בגלי צה"ל ולאחר מכן עבד בעיתון מעריב. בהמשך הוא מונה לראש מערכת החדשות של "מעריב" וסגן עורך העיתון ועורך המוסף "סופשבוע". כעורך הראשי של עיתון ידיעות אחרונות הוא כיהן מספטמבר 2028 עד יוני 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה