בארץ

עמיחי אליהו בהתבטאות מקוממת נגד אלוף במיל' שלחם במחבלים

לאחר שבעבר קרא להטיל על עזה פצצת אטום, השר אליהו יצא בהתבטאות מקוממת נגד האלוף במיל' נעם תיבון, אשר הקפיץ עצמו לדרום וחבר לכוחות צה"ל במהלך ה-7 באוקטובר. "שם רשעים...", אשר שווה ערך ל"יימח שמו"
מערכת ice | 
עמיחי אליהו (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב, יונתן זינדל, חיים גולדברג)
עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, אזרחים רבים זינקו במהרה לשדה הקרב במטרה להגן על יישובי העוטף, למרות שלאו דווקא נדרשו לכך. בין הגיבורים הללו, גם האלוף במיל' נעם תיבון הקפיץ את עצמו לדרום, חבר לכוחות צה"ל והצליח לחלץ את בנו ונכדותיו בשילוב פצועים נוספים. הדבר לא הפריע לשר המורשת, עמיחי אליהו, לצאת בהתבטאות מקוממות כנגד תיבון, כאשר שמו הוזכר במהלך סיור שקיים בחברון.
כאשר שמו של תיבון הוזכר, אליהו אמר: "שם רשעים...", כאשר הביטוי המלא הוא: "שם רשעים ירקב", ובמילים אחרות: יימח שמו וזכרו. לאחר שתיבון הצטרף ללחימה באותה שבת שחורה, ואמר: "זה היה מורכב, כי היה מדובר בהתקפה רחבה. היה קשה להגיע לשם, הכביש היה סגור בהרבה מקומות וראינו גם מכוניות עם גוויות". בהמשך הוא הוסיף: "נסעתי עם הג'יפ בעקבות כוח מגלן לנחל עוז, והכוח נכנס להיתקלות. הסתערתי איתם, היו נפגעים והרגנו את המחבלים".
 
אין ספק כי הדבר עורר זעם רב בקרב רבים, שכן דווקא בתקופה שממשלת ישראל מנסה להפיץ את הסלוגן "ביחד ננצח", שרים בממשלה מפיצים כינויי גנאי הן כלפי פוליטיקאים אחרים והן כלפי אנשי צבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה