בארץ

ראש השב"כ נגד טלי גוטליב: "פגעה בביטחון המדינה, סיכנה חיים"

על רקע הקונספירציה ששיתפה לאחרונה טל גוטליב, ראש השב"כ שיגר מכתב חריף לבכירים בממשלה בו הוא תוקף את חברת הכנסת ואומר כי היא "פרסמה ציוץ ובו פירוט שקרי", וכן כי "מעשיה של הח"כית גוטליב הם מעשי עבירה מובהקים, ומהווים עוולה אזרחית"
מערכת ice |  2
טלי גוטליב רונן בר (צילום אוליביה פיטוסי, חיים גולדברג/פלאש 90)
לאחר שחברת הכנסת טלי גוטליב שיתפה קונספירציה בה משפחת ברסלר שיתפה פעולה עם יחיא סינוואר ביחס לאירועי ה-7 באוקטובר, ראש השב"כ, רונן בר, תקף את חברת הכנסת ושיגר מכתב חריף לבכירים בממשלה: "היום פרסמה גוטליב ציוץ ובו פירוט שקרי אודות אירועים שהתרחשו כביכול לפני פרוץ המלחמה, לרבות טענה הזויה בדבר מעשים שבוצעו בידי עובד שירות הביטחון הכללי".
ע"פ פרסום ראשון בחדשות 12, הפרסום כלל את אזכור שמו של אתר האינטרנט שפורסמו בו הטענות השקריות וכן צילום מסמך של כותרת הכתבה". בהמשך הוסיף: "בכתבה באתר פורסמו פרטיו המלאים של איש השירות ובני משפחתו. יצוין כי בשולי הכתבה נרשם: 'כתבה זו פורסמה מגורם עם חסינות פרלמנטרית'".
 
"כידוע, סעיף 19 לחוק שירות הביטחון הכללי קובע בין היתר כי זהותם של עובדי השירות, בעבר או בהווה, חסויה ופרסומה אסור", הוסיף בר ותקף את גוטליב. "מעשיה של הח"כית גוטליב הם מעשה עבירה מובהקים ועל פני הדברים הם מהווים גם עוולה אזרחית, אולם פנייתי מתמקדת בפגיעה בביטחון המדינה, אשר בוצעה ביודעין ובמכוון, ובהעמדתו של עובד שירות ובני משפחתו בסיכון לחייהם ולשלומם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עדיף שמר בר היה שותק אחרי 7.10. לפחות לגבי סיכון חיים
    וחליוה+פינקלמן+הלוי 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולכם , ושר הבטחון השמאלני גלנט היהיר כנ"ל.
    סגור
  • 1.
    אמר אחד מהאחראים הראשיים לטבח ה-7 באוקטובר (ל"ת)
    ללא בושה... 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור