בארץ

קטאר תוקפת את נתניהו: "מזועזעים, הערות חסרות אחריות והרסניות"

אחרי שראש הממשלה תקף את קטאר בשיחות עם משפחות החטופים, בקטאר הוציאו הודעה חריגה במיוחד בה נכתב: "רק חוסם ומערער את הליך הגישור, מסיבות שנראות כמשרתות את הקריירה הפוליטית שלו במקום לתת עדיפות להצלת חיים חפים מפשע, כולל בני ערובה ישראלים. מקווים שנתניהו יחליט לפעול בתום לב ולהתרכז בשחרור החטופים"
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
ב"חדשות 12" פורסם אמש (שלישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם משפחות החטופים, ובהקלטות שיצאו משם נשמע נתניהו מעביר ביקורת על קטאר בטענה שהיא "לא שונה במהות מהאו"ם, היא לא שונה במהות מהצלב האדום ובמובן מסוים היא אפילו יותר בעייתית", ולכן הוא "לא מודה לה".
בעקבות כך, דובר משרד החוץ הקטארי פרסם הודעה חריגה במיוחד נגד ראש הממשלה. בהודעה הרשמית מצד קטאר נכתב כי "אנו מזועזעים מההתבטאויות המיוחסות לכאורה לראש ממשלת ישראל בדיווחים שונים בתקשורת על תפקידה של קטאר בתיווך. ההערות הללו אם יקבלו תוקף, הן חסרות אחריות והרסניות למאמצים להציל חיים חפים מפשע, אך אינן מפתיעות".
 
עוד נכתב בהודעה של קטאר כי "במשך חודשים, ובעקבות גישור מוצלח בשנה שעברה שהוביל לשחרורם של יותר ממאה בני ערובה, מנהלת קטאר דיאלוג שוטף עם גורמי המשא ומתן כולל מוסדות ישראלים, תוך ניסיון לבסס את המסגרת להסכם בני ערובה חדש וההליך המיידי כניסת סיוע הומניטרי לעזה".
לסיום נכתב: "אם האמירות המדווחות יימצאו נכונות, ראש הממשלה הישראלי רק חוסם ומערער את הליך הגישור, מסיבות שנראות כמשרתות את הקריירה הפוליטית שלו במקום לתת עדיפות להצלת חיים חפים מפשע, כולל בני ערובה ישראלים. במקום להתעסק ביחסים האסטרטגיים של קטאר עם ארה"ב, אנו מקווים שנתניהו יחליט לפעול בתום לב ולהתרכז בשחרור החטופים".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני בעד כל מי שקטאר, חמאס וכח קפלן נגדו (ל"ת)
    חד וחלק 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מחכה לרגע שהתנאי לשחרור החטופים יהיה בחירות בישראל (ל"ת)
    בוא יבוא 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קטאר זה גוש האשפה שמזין זבובים קטלניים.
    יהודה קפלן 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הבעיה של קטאר ? הדברים נאמרו למשפחות חטופים, שקטאר תומכת במימון פעילות הטרוריסטים שחטפו, רצחו, והמיתו במיתות משונות את אנשינו... אז אמר נתניהו, ואמת אמר.
    סגור