בארץ

נתניהו למשפחות החטופים: "המאמצים לשחרורם משעות אלה ממש"

נתניהו נפגש היום עם נציגי חלק ממשפחות החטופים, על רקע השמועות על עסקה נוספת שנרקמת עם ארגון הטרור בנוגע לשחרורם. על המאמץ לשחרורם אמר נתניהו: "מתקיים בימים אלו, ברגעים אלה, בשעות אלה ממש"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, אייל מרגולין, עטיה מוחמד)
‏ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש לפני זמן קצר (רביעי) עם נציגי משפחות החטופים, במשרד רה"מ בירושלים, בהשתתפות 26 נציגים מ-18 משפחות. בפגישה ליוו את נתניהו הממונה על החטופים והנעדרים, תת אלוף (במיל') גל הירש, ראש המל"ל צחי הנגבי, המזכיר הצבאי אלוף אבי גיל ומזכיר הממשלה יוסי פוקס.
הפגישה מתקיימת על רקע השמועות והפרסומים על עסקת חטופים חדשה שנרקמת ואף על פי חלק מהדיווחים, היא אף "קרובה". את השמועות נאלצו במשרד ראש הממשלה להפריך ולומר כי נכון לעכשיו, אין שום מתווה מוסכם ועל פי ההודעות שיוצאות מארגון הטרור חמאס, נראה כי אנו גם לא קרובים לעסקה כזו והפערים גדולים מדי, נכון לעכשיו.
מדברי ראש הממשלה נתניהו בפתח הפגישה עם המשפחות: "אנחנו עושים כל מאמץ. ככל שהמאמץ הזה מקבל פומביות הוא מתרחק, וככל שהמאמץ הזה נשמר בדיסקרטיות יש לו סיכויים גדולים יותר להצליח. מטבע הדברים ומשני הטעמים הללו אני מוגבל מלשתף אתכם. אני מבקש שתבינו שאנחנו באמת מחויבים במלוא מובן המילה, זה לא נאמר מן השפה אל החוץ". 
 
לסיום, אמר נתניהו למשפחות החטופים: "זה מאמץ אמיתי. לא פיקטיבי ולא למען איזו נראות - אלא מתוך המחויבות שלנו להחזיר את כולם. המחשבה היא על כולם, המאמץ הוא על כולם. מוקדם מידי להגיד איך הוא יתקיים, אבל זה מאמץ שמתקיים בימים אלו, ברגעים אלה, בשעות אלה ממש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה