בארץ

"חיתנו אותי בכוח עם מוסלמי, עברתי התעללות": הישראלית שחושפת הכל

בהודעה שקיבלה נציגת המחלקה לישראלית בחו"ל לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, התקבלה קריאת מצוקה של ישראלית שטענה כי חיתנו אותה בכוח עם מוסלמי, וכי היא עוברת התעללות קשה על ידיו. משרד החוץ התערב, והישראלית חזרה לארץ. חקירה נפתחה נגד הוריה
מערכת ice | 
אילוסטרציה: אלימות כלפי נשים (צילום pexels)
למי שאינו יודע, במשרד החוץ קיימת מחלקה מיוחדת שכל תפקידה הוא לעזור לישראלים אשר נקלעים לצרה בעת שהותם בחו"ל. לאחרונה הוגשה קריאת מצוקה של ישראלית שטענה כי היא חותנה למוסלמי בכוח באוזבקיסטן וכי החתן שלה מכה אותה. "בבקשה תעזרו לי", אמרה.
לפי פרסום של mako, נציגת המחלקה לישראלים בחו"ל קיבלה לחשבונה הפרטי את ההודעה הקולית של אותה הישראלית, ומידה ניסתה לסייע לה. הצעירה שלחה לה כמה תמונות של חלקי הגוף שלה ועליהם סימני אלימות, בצירוף מיקומה המדויק באוזבקיסטן.
 
הצעירה סיפרה כי השוטרים המקומיים אכן הגיעו לביתה, אך בעלה המכה ואמו ניסו להרגיע אותם ולהגיד שהכל בסדר, שאין כלל אלימות ושמדובר בטעות. "ניסיתי לסמן לשוטרים שזו אני, הם לא הבינו", שיתפה. בהמשך היא שלחה הודעה נוספת לנציגה ממשרד החוץ והתחננה שיעזרו לה, והם אכן הוציאו אותה מביתה. הצעירה הראתה להם את המכות והובאה למקלט לנשים מוכות בטשקנט.
בסופו של דבר, לאחר 21 יום, היא הצליחה להשיג את הדרכון שלה מידי המשפחה האלימה ולטוס בחזרה לארץ ישראל, בשיתוף פעולה מיוחד של המשטרה האוזבקית ושגרירות ישראל. "אמא שלי אמרה לי שאני הרכוש של הגבר הזה ושאסור לי להתנגד לכלום", שיתפה. זמן קצר לאחר מכן הוריה נעצרו, והמשטרה ממשיכה בחקירה כנגדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה