תקשורת ומדיה

רביב דרוקר עבר את הגבול בשידור חי? "נער הגבעות האימפוטנט" | צפו

נראה כאילו הסערות בערוץ 13 מסרבות לדעוך, ולאחר שהעיתונאי וכתב הערוץ גיל תמרי היה בעין הסערה, כשאמר באולפן את הדברים נגד נתניהו ("מעדיף את החטופים מתים"), אמש רביב דרוקר הצטרף לסערה עם כמה אמירות חריגות משלו
מערכת ice |  3
רביב דרוקר (צילום רשת 13)
מגיש הרצועה של שעה 19:00 בערוץ 13, העיתונאי רביב דרוקר, פתח אתמול (ראשון) את תכניתו במונולוג חריף וקיצוני נגד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, לאחר שפורסם כי האחרון ביקר את הרמטכ"ל, הרצי הלוי ואף נזף בו.
דרוקר התפלץ למשמע משפט זה וכאמור, פצח במונולוג בו השתמש בכינויים זולים כלפי בן גביר וקרא לו "אימפוטנט". דרוקר דיבר במשך מספר דקות אותן הקדיש, באופן לא מפתיע במיוחד, לצאת נגד שרי הממשלה ובנימין נתניהו, כשלטענתו אנשים כמו בן גביר לא ראויים לתת ביקורת לאדם כמו הרמטכ"ל.
 
בהמשך המונולוג שלו הוא גם תקף את השרים בקבינט, ש"העזו" לבקר את הרמטכ"ל והצבא, שכידוע, מתוקף תפקידם כחברי קבינט, הם דווקא צריכים לתת את הביקורת שלהם, גם אם דמותם של השרים נתפסת בעיני המבוקרים כשנויה במחלוקת.
 
גם יחסית לדרוקר מדובר במונולוג חריג בחריפותו, מאחר ובהמשכו הוא מפציר ברמטכ"ל "לשים לזה סוף". עוד טען דרוקר כי הרמטכ"ל הוא "האיש החזק בישראל" והוא צריך לבקר בחזרה את השרים ו"להגיד להם את מה שהוא חושב בפנים", לדברי דרוקר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלים
    חגית 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשי התקשורת לא שינו דיסקט ממשיך להיות אלים
    סגור
  • 2.
    אין על דרוקר (ל"ת)
    טל 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    דרוקר
    דרומית 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרק
    סגור