תקשורת ומדיה

יוסף חדאד יוצא נגד העיתונאית: "כינתה אותי ערבי מחמד"

פעיל ההסברה יוסף חדאד פרסם פוסט ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו תקף את העיתונאית של עיתון "הארץ": "ענת קם כינתה אותי 'ערבי מחמד'. תבינו את רמת הגזענות הדוחה. מדובר במישהי שישבה בכלא אחרי שהורשעה בריגול חמור נגד המדינה"
מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום אינסטגרם/ יוסף חדאד)
פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", יוסף חדאד, פרסם היום (רביעי) פוסט יוצא דופן ומפתיע במיוחד. ברשת החברתית "אינסטגרם", עדכן חדאד את עוקביו כי העיתונאית ענת קם, כינתה אותו בכתבתה בעיתון "הארץ" כ"ערבי מחמד".
חדאד פרסם פוסט חריף נגד אותה עיתונאית, שהורשעה בשנת 2012 בריגול חמור ובמסירת מידע סודי. "שימו לב איך ענת קם כינתה אותי בעיתון הארץ: 'ערבי מחמד'". פעיל ההסברה המוכר המשיך לתקוף את העיתונאית של עיתון הארץ: "תבינו את רמת הגזענות הדוחה- אם אני אזרח ערבי שמרגיש חלק ממדינת ישראל או פועל למען המדינה שלי אז אני פשוט 'ערבי מחמד' ולא אדם עם מחשבה עצמאית... היא הרי החליטה בשבילי ובשביל כל ערביי ישראל מה אנחנו צריכים להיות ומה לעשות".
בהמשך הפוסט התקיף, פעיל ההסברה הזכיר לעוקביו כי אותה עיתונאית הואשמה על ידי השב"כ בעקבות מסירת מידע מסווג כנגד ישראל: "אגב למי שלא מכיר אותה, מדובר במישהי שישבה בכלא אחרי שהורשעה בריגול חמור נגד המדינה".
"אגב אתם יודעים מה מדהים? שזה עיתון הארץ שנתן במה לגדעון לוי לכתוב שגם ראשי חמאס הם בני אדם ולציין שסינוואר אמיץ ולא יותר אכזר מצה"ל- אז הם יכולים להכשיר ולקבל אפילו את הגרועים שבאויבינו, אבל את מי שגאה להיות ערבי וגאה להיות ישראלי? זה כבר קיצוני מדי בשבילם... וזה אומר הכל!", כך כתב פעיל ההסברה בחשבון האינסטגרם שלו. 
כזכור, העיתונאית ענת קם הורשעה בריגול והעברת מידע מסווג נגד המדינה בשנת 2012. על פי הדיווח, זו נעצרה על ידי השב"כ והורשעה בשל פעילותיה הפליליות.  זו ביצעה  שתי עבירות חמורות כאשר העבירה לעיתונאי אורי בלאו מ"הארץ" יותר מ-1,500 מסמכים מסווגים. קם הורשעה בריגול חמור (איסוף והחזקת ידיעה סודית), שהעונש המרבי בגינו הוא 15 שנה, ומסירת ידיעה סודית, שהעונש המרבי הוא שבע שנים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יוסף חדאד
    שילה 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אכן אתה אדם עם מחשבה עצמאית, כל הכבוד לך. עיתון הארץ קורה לעצמו "עיתון לאנשים חושבים" וזה בתנאי שאתה חושב כמוהם.
    סגור
  • 2.
    ענת קם פושעת שישבה בכלא על עבירות חמורות נגד במדינה
    סימה 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עיתון הארץ שונא את הארץ
    סגור
  • 1.
    תודה שאתה לא מפחד לצאת נגד החונטה הגזענית
    סימי 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כלפיך ההתבטאות ממש מעודנת. את הדתיים רוצים לשלוח למחנות חינוך מחדש (=מחנות ריכוז במילים מכובסות) ומגדירים אותם כסרטן (= צריך לטפל באמצעים כימותרפיים ???). לפחות יודעים להתגונן מפניהם
    סגור