תקשורת ומדיה

בנו של בן גביר נגד קשת 12: "הגיעו לסיבה שחמאס תקפו - אבא שלי"

שובאל, בנו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, העלה סרטון ל-"טיק טוק" ובמהלכו תקף את ערוץ 12, אשר לטענתו מבקר בחריפות ללא הצדקה את אביו. שובאל בן גביר: "חמאס רצחו ואנסו לא בגלל שהם שונאים אותנו, אלא בגלל שבן גביר עלה להר הבית, כפיים לערוץ 12"

מערכת ice |  2
שובאל בן גביר (צילום shuvael_ben_gvir@ , Magma Images, פלאש 90/ יונתן זינדל)
שובאל, בנו של השר לביטחון הלאומי איתמר בן גביר, פעיל מאוד ברשתות החברתיות, בעיקר ברשת החברתית "טיק טוק" ובעזרתה הוא מקפיד לדבר עם עוקביו על נושאים רבים שאביו אחראי עליהם במסגרת תפקידו.
בסרטון שפורסם לאחרונה, תקף שובאל בן גביר את ערוץ 12. בסרטון הטיק טוק שפרסם ברשת החברתית, אמר שובאל בציניות: "חבר'ה חדשות מדהימות, ערוץ 12 הגיעו לסיבה שחמאס תקפו אותנו ב-7.10. מה הסיבה אתם שואלים? קחו שלוש שניות לנחש 1,2,3, - בן גביר כמובן, איך אפשר שלא?!".
"עכשיו אתם בטח שואלים למה בן גביר? אז קודם כל יש את הסיבה הפשוטה שבן גביר פשוט אשם בהכל, כאילו גם ברעב באפריקה בן גביר אשם, לפי ערוץ 12", ציין שובאל בן גביר בלעג על חברת החדשות. בהמשך דבריו, סיפר לעוקביו ברשת החברתית, כי הסיבה המרכזית לכך שכתבי ערוץ 12 מקפידים להאשים את אביו, נובעת מהחלטתו לעלות להר הבית.

"כמובן הר הבית. אז כן חמאס רצחו, ואנסו נשים, 1400, לא בגלל שהם שונאים אותנו, לא בגלל שהם רוצים להשמיד אותנו, לא בגלל שהם אויבים שלנו, אלא בגלל שבן גביר עלה להר הבית. כפיים לערוץ 12, כפיים", תקף בנו של השר לביטחון לאומי.

מלבד זאת, ציין שובאל בן גביר כי על אף הטענות החמורות שאביו "זוכה" לקבל מטעם חברת החדשות המוכרת, קיימת עובדה פשוטה שסותרת את אותן האשמות: "אגב חמאס תכנן את הפיגוע עוד לפני הקמת הממשלה. זאת אומרת, עוד בממשלה הקודמת אבל זה לא מסתדר עם העובדה שבן גביר אשם, כי בסוף הוא אמור לצאת אשם בהכל. אז כאילו זה פרט שולי. כי כל מה שבעצם לא מוביל לזה שבן גביר אשם, לא נחשב אתם יודעים. פשוט בדיחה".
 
@shuvael_ben_gvir #עוצמהיהודית #בןגביר #ימין ♬ צליל מקורי - שובאל בן גביר
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בנים של
    חנה 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מספיק יאיר נתניהו, עכשיו הגענו גם גם לבו של בן גביר. מספיק עם בנים של....
    סגור
  • 1.
    ברהנו יחצן של בן גביר
    ברהנו טגניה כלבלב 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברהנו איש יחסי ציבור בשירות בן גביר תתקדם לתהום שובך ל
    סגור