תקשורת ומדיה

צבי יחזקאלי בסרטון מלגלג ליחיא סינוואר: "נתלה אותך על עץ בפורים"

ראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, צילם סרטון מתגרה במיוחד במנהיג חמאס ברצועה יחיא סינוואר, בו הוא מציע לו להיכנע
מערכת ice |  2
צבי יחזקאלי (צילום יונתן זינדל פלאש90)
השאלה איפה מנהיג חמאס יחיא סינוואר מעסיקה את כולם מתחילת המלחמה, וביתר שאת מאז חשף דובר צה"ל את הסרטון בו נראה זמן קצר לאחר השביעי באוקטובר במנהרה בחאן יונס. בימים האחרונים אף טען שר הביטחון יואב גלנט שסינוואר מנותק קשר והנהגת חמאס מחפשת לו מחליף.
על רקע הדברים, החליט ראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, שהפך גם לכוכב רשת עם לא מעט מעריצים, לצלם סרטון עם פנייה אישית בשפה הערבית לסינוואר. בסרטון מתגרה בו יחזקאלי ואומר שהיהודים יתלו אותו על עץ לכבוד החג (פורים), רמז להמן.
בסרטון אומר יחזקאלי: "יחיא סינוואר, לאן תלך? החבר'ה מחמאס מתקשרים אליך ואתה לא עונה להם. איפה אתה מתחבא? אין לך אוזניים לשמוע? בלי עין הרע. תקשיב, אני מציע לך לצאת מהמנהרה, להיכנע, להסגיר את עצמך, למסור את החטופים שנמצאים אצלך. ואחר כך היהודים יעשו לך אחד מהשניים, יתלו אותך על עץ, לרגל החג שלנו,  או תיקחו אתה והחברים שלך מטוס ותטוסו לבתולות בגיהנום".
 
לא מכבר עורר יחזקאלי סערה בערוץ 13, כאשר טען כי במכת הפתיחה למלחמה צה"ל היה צריך לנקוט בפעולה הרבה יותר כואבת כלפי עזה, עם מאה אלף הרוגים, ולא התרגש מכך שלא כולם מחבלים. "אני לא יודע מה זה מעורבים ומה זה לא מעורבים ומה זה חפים מפשע", אמר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא צריך להיות ראש הממשלה הבא
    Ar 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נקודה
    סגור
  • 1.
    צבי יחזקאלי ואימרתו
    מחמוד א זהאר 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צבי יחזקאלי שמח אני עד מאוד מאימרתך בדבר סינואר.אבל,מה תגיד ומה תספר באם יובהר לך כי מדינת ישראל והעומד בראשה מעולם ,אבל מעולם,לא רצתה לחסלו כמו שלא רצתה לחסל את הנהגת החמאס באשר היא?האומנם גלנט הוא המקור המהימן לאימרותיך?גלנט ,שמהווה בידור לחמאס ולחיזבאללה מדי ערב,שעה שמספר הוא סיפורי מעשיות שאין ולא היה בהם דבר,הוא הכתובת ?די .הגיעה השעה כי תתבגר ולא תסתמך על מספרי סיפורים!!
    סגור