תקשורת ומדיה

נטלי דדון מתפרקת מצער: "הדמעות, התסכול, כואבת את כאבך"

הדוגמנית פרסמה סרטון ובו רואים אב ששכל את ביתו ונאלץ להתמודד עם העובדה שבבית החולים הדסה הר צופים מאושפז מחבל נוח'בה. דדון פנתה למנהיגי מדינת ישראל, וכתבה: "צאו מהקונספציה!! לא הספיק לכם להציל איזה סינוואר אחד?!"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
משפיענית הרשת נטלי דדון שיתפה היום (רביעי) סרטון בחשבון האינסטגרם שלה, ובו ניתן לראות אב ששכל את ביתו אשר נאלץ להתמודד עם העובדה שבבית החולים הדסה הר הצופים מאושפז מחבל נוח'בה, ועליו שומרים כוחות ישראליים. "הוא זעק מדם ליבו", כתבה דדון בפוסט שהפך לויויראלי.
את דבריה התחילה בפנייה למנהיגי מדינת ישראל: "זאת לא הרתעה!!", כתבה. בהמשך הוסיפה: "מי שבוחר להגיב אז מראש תחסכו תגובות נגד הלוחמים שלנו שקיבלו פקודה, וגם הבחור בסרטון שמנסה להרגיע את הרוחות בבית החולים". מתוך כך, הדוגמנית כותבת כי עינייה נשואות רק למקום אחד – למנהיגי ישראל. "צאו מהקונספציה!! באיזה עולם מחבל מקבל טיפול בבית חולים של מדינה שאותה הוא מנסה לחסל?! לא הספיק לכם להציל איזה סינוואר אחד?!".
 
 
לסיכום היא שואלת בכאב – מדוע אותו אב צריך לעבור עוגמת נפש נוספת? "שיטפל בו וטרינר אם צריך להוציא מודיעין, יאללהה שלנו כבר" ("רפרנס" לעובדה כי וטרינר טיפל במיה שם, אשר שוחררה משבי החמאס). "הדמעות, התסכול, כואבת את כאבך אב יקר! תתעוררו כבר!!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה