תקשורת ומדיה

ממעריב לערוץ החדשות החדש: זה כתב הדרום של i24News

ערוץ החדשות החדש בעברית תחת בעלותו של פטריק דרהי וניהולו של פרנק מלול ממשיך בגיוסים ומודיע על כתב הדרום שיצטרף לשורותיו. שידורי הערוץ צפויים להתחיל בקרוב
שירה יום טוב | 
ארנולד נטייב (צילום יורי סקוירסקי)
ארנולד נטייב מצטרף לערוץ החדשות i24News בעברית וישמש כתב הדרום של הערוץ. נטייב, אשר עד לאחרונה שימש כתב הדרום של מעריב, מצטרף לערוץ החדשות שנבנה בימים אלו. לפני "מעריב", שימש כתב שטח ברדיו דרום וכן עורך בדסק האתר ב-ice.
ערוץ החדשות החדש של i24NEWS הוא הערוץ הרביעי של רשת החדשות המשדרת בעשור האחרון מישראל לעולם בשלושה ערוצים, שלוש שפות: אנגלית, צרפתית וערבית. הערוץ החדש צפוי לעלות לאוויר בתקופה הקרובה ולהציע לוח שידורים שמורכב כולו משידורי חדשות ואקטואליה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
 
הערוץ החדש שצפוי לעלות לאוויר בקרוב יהיה ערוץ החדשות הראשון בישראל שישדר חדשות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. את המהדורה המרכזית תוביל מירי מיכאלי כשלצידה נבחרת הכתבים, בהם דור כהן (צבא), נדב אלימלך (פוליטי), סיון סיסאי (תרבות), לי עייש (משטרה ופלילים), ספיר לוי (צרכנות), קובי דהן (דתות), ינון שלום יתח (ירושלים, שטחים והתיישבות), וכל העת מצטרפים כתבים נוספים. בין מגישי התוכניות: אורן וייגנפלד אשר יגיש את מהדורת מוצ"ש, ניב גלבוע ואורי קואל.
ארנולד נטייב מסר: "אני נרגש להצטרף לנבחרת הכתבים של הערוץ החדש ולהמשיך ולייצג את איזור הדרום, במיוחד בתקופה הזו. אני מודה ל-i24NEWS על האמון".
תגיות i24News | מינוי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה