תקשורת ומדיה

רגע לפני האירוויזיון: כך ציינה עדן גולן את יום השואה | צפו

לפני האירוויזיון שמתחיל בעוד יומיים, עדן גולן והמשלחת הישראלית משתתפים הזיכרון לשואה ולגבורה שנערך בשבדיה, שם גולן הדליקה נר לזכר הנספים בשואה בעודה עונדת את סיכת החטופים
מערכת ice | 
עדן גולן בטקס (צילום כאן תאגיד השידור הישראלי)
לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה, השתתפה הערב המשלחת הישראלית לאירוויזיון בטקס שערכה הקהילה היהודית במאלמו, להנצחת 6 מיליון היהודים שנספו בשואה בידי המרצחים הנאצים. עדן גולן, נציגת ישראל, הדליקה נר זיכרון לזכר הנספים בשואה, כשהיא עונדת את סיכת החטופים. 
 
שרון דריקס, מנהלת המשלחת הישראלית מטעם כאן, תאגיד השידור הישראלי, נשאה דברים ואמרה: "יש לנו את הזכות כחברי משלחת ישראל לאירוויזיון לציין את ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה כאן, יחד עם הקהילה היהודית במאלמו, במיוחד בשנה כזו אירועי השבעה באוקטובר, המלחמה שהחלה בעקבותיהם והגל העכור של האנטישמיות המתגברת בעולם - מבהירים לכולנו את החשיבות העצומה של לזכור ולא לשכוח. אנו מתכנסים בערב זה כדי להנציח את העבר ולא יכולים לרגע להתעלם מההווה, מהעובדה שיש חטופים שנמצאים גם היום בעזה וצריכים שישמעו את זעקתם, בכל העולם וגם כאן בשבדיה". 
 

(קרדיט: כאן, תאגיד השידור הישראלי)
באשר לחובבי האירוויזיון הישראלים, נראה שעדן גולן תזכה למרות האזהרות לתמיכה של ישראלים בקהל, עם לפחות עשרות ישראלים שבחרו לטוס לתחרות לצד המשלחת הישראלית המצומצמת השנה. לשם השוואה, בשנה שעברה הטיסות לבריטניה עלו בחודש מאי ב-31% לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה