תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד כתבת חדשות 13: "הבנתי איך הסגירו יהודים למותם"

ינון מגל העלה ציוץ חריג מאוד ביום השואה, בו השווה עיתונאים בישראל, בראשם נריה קראוס, לקאפואים בשואה: "השנה לצערי הבנתי איך היו שטינקרים, ומוייסרים, ומלשינים שהסגירו יהודים למותם. איך קרה שבמרד גטו ורשה גם נוכח פני האויב יהודים התנכרו זה לזה עד המוות"

מערכת ice |  3
ינון מגל (צילום ויקיפדיה-סטודיו תומאס תומר שלום)
על רקע יום השואה שחל היום (שני), ינון מגל, מגיש התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, העלה ציוץ חריג מאוד לחשבון הטוויטר שלו, בו השווה בין עיתונאים בישראל, כאשר נתן דוגמא בולטת מאוד של כתבת חדשות 13, נריה קראוס, ל"קאפואים", יהודים שעזרו לנאצים בשואה.
הציוץ של מגל התייחס כמובן לדיווחים על כך שעסקת החטופים נפלה בגלל התבטאויותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בנוגע למבצע ברפיח. בציוץ שהעלה מגל הוא כתב: "השנה לצערי הבנתי. הבנתי איך קרה שהיו קאפואים. שהיו קאפואים מרצון. שהיו קאפואים אכזריים. איך קרה שהיו שטינקרים, ומוייסרים, ומלשינים שהסגירו יהודים למותם. איך קרה שבמרד גטו ורשה גם נוכח פני האויב יהודים התנכרו זה לזה עד המוות".
 
"איך קרה שבמהפכות הרוסיות יהודים "משכילים" עודדו פוגרומים ביהודים אדוקים. איך לאינקוויזיציה היו שותפים יהודים מומרים. איך בסזון מסרו פעילי ימין לבריטים. איך בחורבן הבית שרפו את האסמים. עד שאתה לא רואה את זה קורה ממש מול העיניים שלך אתה לא מבין. אתה לא מאמין".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הפסיכיאטר המחוזי מחפש אותך, תתיצבי דחוף לאישפוז. (ל"ת)
    משה 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מדהים
    אופיר 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדהים מדהים עשית לי סדר אני כל הזמן בשוק ולא מבין איך זה יכול להיות ממש עד שאתה לא רואה אתה לא מאמין שזה יכול להיות וגם שאתה רואה אתה לא מבין מאיפה זה בא
    סגור
  • 1.
    אמת
    מוטי 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כואבת
    סגור