תקשורת ומדיה

מינוים ב-ynet: אביאל מגנזי יחליף את אביעד גליקמן ככתב לענייני משפט בי-ם

מגנזי הגיע לאתר לפני כשנתיים מ'ידיעות תקשורת' ומשמש מאז ככתב הדסק. טרם הוחלט על זהות כתב הדסק שיחליף את מגנזי בתפקיד המתפנה
ynet (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
מערכת ynet מינתה היום את מחליפו של אביעד גליקמן בתפקיד הכתב לענייני המשפט בירושלים. לתפקיד ייכנס אביאל מגנזי. כך עולה ממייל שהועבר מוקדם יותר היום במערכת והגיע לידי אייס.
מגנזי (28), הגיע ל-ynet לפני שנתיים מ\"ידיעות תקשורת\" ומאז הוא משמש ככתב הדסק. במייל נכתב: \"מינויו של אביאל, מתווסף לשורת מינויים קודמים ב-ynet, שכולם באו מתוך המערכת עצמה. זהו אחד מהעקרונות החשובים ב-ynet: לעולם נשתדל לקדם קודם כול עיתונאים מתוך קאדר הצעירים והמבטיחים שלנו. למעשה, רוב התפקידים הבכירים במערכת החדשות, הם של עיתונאים שצמחו בתוכנו אנו, מתפקידי עיתונאות זוטרים לתפקידים מרכזיים יותר\".
בימים הקרובים יתחיל מגנזי בחפיפה עם אביעד. על זהות כתב/ת הדסק הבא/ה תצא הודעה בהמשך, לשון המייל. כזכור, גליקמן מונה לפני כשבועיים לכתב המשפט של \'חדשות 10\' במקום סיוון כהן שפרשה לאחר התפוצצות פרשת \'האגדה האורבנית\'. גליקמן שימש ב-4 השנים האחרונות ככתב המשפטי של ynet. בטרם הצטרף לאתר עבד גליקמן במקומון \'ידיעות ירושלים\' ככתב פלילים ומשפט, ולאחר מכן בעיתון כלכליסט שם שימש בתפקיד דומה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה עם פדרו לוי הרשע?
    פדרו הגמד 05/2012/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מסדרים לו איזה מינוי שירחיק אותו מהאתר החרב שבראשו הוא עומד
    סגור
  • 2.
    כתב מבריק עם ראש גדול שנכנס לנעליים גדולות (ל"ת)
    בהצלחה 05/2012/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מינוי מעולה (ל"ת)
    אנונימי 05/2012/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור