תקשורת ומדיה

בגלל אי הוודאות לגבי עתידו של ערוץ 8: האם פורמט 'הינשופים' יעבור לערוץ 1?

סימן שאלה לגבי עונה 3 בערוץ 8 של תכנית התרבות. רוגל אלפר ומנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם בודקים אפשרות לשדר את הפורמט כלייט-נייט יומי
עם הניסיון להחלפת ערוץ 8 בערוץ חדש מבית היוצר של חיים סלוצקי, תכנים של הערוץ הוותיק עשויים להתחיל לזלוג החוצה. לאייס נודע כי בערוץ 1 בודקים אפשרות להעביר אליהם את תכנית התרבות היומית \'הינשופים\' של רוגל אלפר.
הינשופים סיימה לאחרונה עונה שנייה בערוץ 8, עם נתוני צפייה גבוהים עבור ערוץ נישה. ב-2011 היא זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה בקטגוריית תכנית האירוח הטובה ביותר.
את התכנית יצר רוגל אלפר, והיא עסקה בנושאי תרבות וניו מדיה. מדי ערב הגיש את התכנית מגיש שונה - אלפר, מודי בר און ויאיר ניצני - כשלצד המגיש מופיעים פאנליסטים.
כעת מרחפת כאמור עננה מעל עתידו של ערוץ 8, שאמור בסוף 2012 לרדת מהאוויר לאחר 20 שנה. הארכיון של ערוץ 8, אותו מפיקה נגה תקשורת, לא יעבור לידי סלוצקי, וכך גם הפקות קיימות של הערוץ. הערכות בתעשייה כי \'הינשופים\' לא תחזור לעונה שלישית בערוץ 8 בגלל המצב.
לאייס נודע כי אלפר נפגש לאחרונה עם מנכ\"ל רשות השידור יוני בן-מנחם, והשניים בדקו את האפשרות שהפורמט ישודר בערוץ כתכנית לייט-נייט יומית. בשלב זה לא ידוע האם יהיה אפשרי לעשות שימוש בשם \'הינשופים\', או שהפורמט יופיע בשם אחר. בכל מקרה, אלפר העביר לרשות השידור הצעה מפורטת לגבי המתכונת והתקציב, שנבחנת בימים אלו.
מבחינת רשות השידור, מדובר בחלום של לא מעט אנשים שם. כבר לפני כשנה, אמר גורם בערוץ 1 לאייס כי \"הלוואי שהייתה לנו תכנית כזו\". ברשות השידור רואים התאמה של הפורמט לייעוד של השידור הציבורי, כפי שאוהבים שם לומר השכם וערב. מעבר לכך, בשנתיים האחרונות נעשו מספר ניסיונות להפקת תכנית לייט-נייט - \'נבחרת החלומות\' בתקופת המונדיאל עם טל ברמן וצופית גרנט, לאחר מכן \'נבחרת החלומות\' עם ג\'קי לוי, לוסי אהריש ודרור רפאל, וכעת, בתקופת האולימפיאדה תכנית לילית עם אלי פיניש. כעת יוכלו לאחד בין הרצון לתכנית תרבות מסוג זה, לבין הרצון בלייט-נייט יומי.
ברשות השידור סירבו להתייחס לדברים. רוגל אלפר אמר לאייס: \"המידע מוטעה\".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    ראיתי פעם אחת. מעליב כמה שזה גרוע ותמהוני (ל"ת)
    מיקי 07/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אפס רייטיניג לערוץ אחד עם אפס ריטינג בלו בלו (ל"ת)
    בהחלט מתחבר 07/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ינשוף עם לשון ארוכה
    מר גרינה 07/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יש קשר בין הראיון המתלקק של רוגל אלפר עם יוני בן מנחם לפני כחודש בינשופים לקבלתו תוכנית בערוץ 1? ברור שכן. אלפר, שלא עובר מסך עבר תמיד את מבחן הלשון הנידרש. לשונאי כמוהו יודע גם הפעם איפה להשתמש בכישוריו. וגם בספינים הוא לגמרי לא רע. בעעעעעע 
    סגור
  • הבינוני הלך אצל הארכי בינוני. התוצאה: ינשוח -
    מוטי 07/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכלאה בין ינשוף לחמור
    סגור
  • 6.
    "החמורים"
    זירו 07/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בערוץ 1 אפשר לשדר מקסימום את "החמורים". ואפשר גם לאזן את רוגל אלפר במנחם בן.
    סגור
  • 5.
    מעשה חכם
    עובדת 07/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להביא תוכניות מוכנות שהן כבר מצליחות ועם רייטינג זה מעשה חכם ביותר. בכך יימשכו צופים שערוץ 1 לא נמנה עם טעמם ולהעבירו בעקבות תכנית שהם אוהבים. באותה הזדמנות להוציא לאלתר את תכנית השעמומון יענקל׳ה לאן? הביתה!! לקצר את ערב טוב ישראל לחצי מכל הברברת המעושה ולהוסיף תכנית לייף סטייל, נמאס מחדשות חדשות חדשות
    סגור
  • 4.
    רוגל אלפר מלך! (ל"ת)
    סוף סוף ידיעה משמחת! 07/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ס פ י ן (ל"ת)
    ספינולוג 07/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רעיון מצוין, הלוואי שזה יקרה (ל"ת)
    קובי 07/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טוב מאד. תוכנית מעולה (ל"ת)
    אייל 07/2012/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור