תקשורת ומדיה

המחאה נגד דנקנר נמשכת: מחר יפגינו עובדי מעריב מול סניף שופרסל בת"א

תחת הסיסמא "נוחי, רוצים סל קניות לחג", עובדי העיתון יפגינו ערב ראש השנה הרשת שבבעלות דנקנר. עובדים טוענים כי לא קיבלו את מלוא משכורת אוגוסט
יהיו בעלי העיתון? עובדי מעריב מפגינים (צילום יח"צ)
אחרי גל ההפגנות שקיימו עובדי מעריב בשבוע החולף, מתוכננת עוד הפגנה אחת לפני ראש השנה. ועד עובדי העיתון יקיים מחר (יום א\') בבוקר הפגנה מול סניף שופרסל ברחוב אבן גבירול בתל אביב, השייך לבעלי העיתון וקבוצת IDB נוחי דנקנר.
מספר עובדים ב\'מעריב\' סיפרו לאייס כי בניגוד להבטחת מנכ\"ל העיתון טל רז במיום חמישי האחרון, טרם הופקדה יתרת השכר שלא שולמה להם ב-9 בחודש. טוקבקיסט כתב לאייס כי \"ערכתי בדיקה בבנק ועם הבנק, לא הופקדה המשכורת\".
בשלב זה לא ידוע בכמה עובדים מדובר מתוך כ-2,000 עובדי מעריב שאמורים היו לקבל את יתרת השכר אתמול - יום שישי, והאם מדובר בבעיה טכנית או אחרת. אולם יש לציין כי גם ועד עובדי מעריב מתייחס לסוגיה זו בדף הפייסבוק שלו, וציין היום כי \"משכורות אוגוסט עדיין לא נכנסו במלואן\".
בכל מקרה, אחרי ההפגנה המרשימה מול בית מעריב ביום שלישי שהביא למקום כ-500 איש, ולאחר מכן עשרות מול ביתו בסביון של מו\"ל העיתון לשעבר עופר נמרודי ביום רביעי, וכ-100 מול ביתו של דנקנר בכפר שמריהו בחמישי בערב, תתקיים מחר הפגנה באבן גבירול. \"נוחי, רוצים סל קניות לחג!\", נכתב בדף הפייסבוק של ארגון העיתונאים, באמצעותו פועל ועד העובדים ב\'מעריב\'.
\"את משכורות ספטמבר אף אחד לא יודע אם נקבל, ולכן אנחנו מפגינים נוכחות גם בעסק מרכזי אחר של נוחי דנקנר\", נכתב בהודעה, \"בשעה 10:30, ביום ראשון, יתייצבו עובדי מעריב, חברים ובני משפחות, מול הכניסה לשופרסל באבן גבירול 124 (מגדל המאה - לא רחוק מאבן גבירול פינת ארלוזורוב), ויקראו לנוחי להבטיח שיהיה לנו כסף לקניות לחגים, ולעובדי שופרסל ולעוברים ושבים - היום זה אנחנו, מחר זה... (הכוונה לאתם, א\"כ)\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חג שמח לך נוחי דנקנר, חג שמח ניר חפץ
    חג שמח 09/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חג שמח טל רז, חג שמח שי גולדן, חג שמח לך נטע ליבנה: המו"ל, המנכ"ל, העורך ושני סגניו, שהביאו את אנשיהם וחגגו על גב העובדים הקטנים משכורות ענק להם ולאנשיהם ולבני ביתם, חג שמח לכם, איך אתם מרגישים כשאלפיים עובדים על בני משפחותיהם, כ-8000 בני אדם, לא חוגגים ולא נעליים ולא אוכל ולא כלום? איך אתם מרגישים?
    סגור
  • 2.
    הכתובת הוא לא דנקנר אלא ניר חפץ שעבד על כולם (ל"ת)
    גיא 09/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ובהזדמנות הזאת לא לשכוח את כולם
    לא לשכוח 09/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוחי דנקנר, ניר חפץ שליחו עלי אדמות, שי גולדן, אחד מ-12 השליחים של ישו שעשה כמצוות אדונו, נטע ליבנה, סגן עורך נוסף שאשם בדרדור הקשה של מעריב ועוד ועוד. מו"ל כושל הקיף את עצמו באנשי מנהלה ותוכן כושלים ואת התוצאה ישלמו העובדים הקטנים
    סגור