תקשורת ומדיה

'ישראל היום' הגיש הצעה לנאמני מעריב: מעוניין בבית הדפוס של החברה בבת-ים

מדובר על הצעה שנייה, בנוסף לזו של איש העסקים הצפוני יצחק בן-חמו. בתוך כך, איסוף מכוניות ליסינג של אלדן עורר היום בצהריים חשש בקרב העובדים
על הכוונת - ynet. לדון אדלסון עם העורך עמוס רגב (צילום: גדעון אבינערי) (צילום גדעון אבינערי)
העיתון \'ישראל היום\' הגיש הצעה לרכישת בית הדפוס של מעריב, שסכום המינימום עליו עומד על 72 מיליון שקלים. \'ישראל היום\' מעוניין בבית הדפוס ולא בקרקע לטובת נדל\"ן. המטרה של בעלי העיתון, שלדון אדלסון, היא להתחיל להדפיס באופן עצמאי את העיתון, ולא להתבסס על שירותי הדפוס של קבוצת \'הארץ - TheMarker\'. אתמול העבירה הנהלת העיתון ערבות בנקאית על סך 10% מהסכום המוצע, שגבוה מהצעת המינימום.
עוד גורם שהגיש הצעה לרכישת בית הדפוס, הוא איש העסקים הצפוני יצחק בן-חמו. 3 הצעות מלאות יש על כלל העיתון: מו\"ל \'מקור ראשון\' ובעלי קבוצת \'הירש מדיה\', שלמה בן צבי, שכבר הגיע להבנות עם נוחי דנקנר לגבי רכישת מותגי העיתון, לפני שהחלה הקפאת ההליכים ב\'מעריב\'; מו\"ל קבוצת \'ג\'רוזלם פוסט\' אלי עזור; והפרסומאי לשעבר הדר גולדמן.
רכישת בית הדפוס על ידי \'ישראל היום\', יפגע אנושות בקבוצת \'הארץ - TheMarker\'. מדי שנה מכניסה קבוצת \'הארץ - TheMarker\' כ-100 מיליון שקלים משירותי הדפוס שהיא מעניקה ל\'ישראל היום\'. רכישת בית הדפוס על ידי החינמון, תגרום לאובדן הכנסות בסדר גודל עצום.
תגובת \'ישראל היום\' לא התקבלה.
אלדן אספה מכוניות ליסינג, העובדים חששו
בתוך כך, עובדי העיתון שמחזיקים מכוניות ליסינג, נבהלו היום כאשר ראו כי נציגים של חברת אלדן הגיעו בצהריים (יום ד\') לקחת מכוניות ליסינג של החברה. גורם במעריב סיפר כי משאית של החברה נכנסה לחניון, והחלה להעמיס מכוניות כדי להחזיר לחברה. העובדים פנו לגורמים בעיתון, ואלו הסבירו כי מדובר במכוניות של עובדים שכבר עזבו את העיתון, והמכוניות לא הוחזרו לחברת ההשכרה. באלדן החליטו לבצע איסוף מרוכז של כלל המכוניות, באמצעות משאית.
חששם של העובדים יכול להיות מובן, וזאת לאחר שבשבועות האחרונים הגיעו טכנאי מזגנים למערכת \'מעריב\' בירושלים, ופירקו 2 מזגנים מרכזיים, בשל חוב של העיתון לחברת מזגנים, ואילו חברת הניקיון הפסיקה לעבוד בבית מעריב, בשל חובות כלפיה. מקרים אלו קרו לפני שהעיתון עבר להקפאת הליכים באמצעות הנאמנים.
ב\'מעריב\' הפנו לתגובת הנאמנים. את תגובתם הנאמנים לא ניתן היה להשיג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה הסוף של "הארץ" (ל"ת)
    אורה 10/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור