תקשורת ומדיה

מתחילים לבדוק נזקים: ערוץ 10 הפסיד כ-13 מיליון ש' ב-8 ימי מבצע 'עמוד ענן'

יומיים לאחר סיומו של המבצע, בערוץ שוברים את הראש כיצד לממן את אובדן ההכנסות והגידול בהוצאות. המנכ"ל יואב הלדמן לרדיו ת"א: "נצטרך לקצץ"
מנכ"ל ערוץ 10 יואב הלדמן (צילום: סיון פרג') (צילום סיון פרג')
מבצע \'עמוד ענן\' עלה הרבה מאד כסף לזכייניות הטלוויזיה המסחרית - שילוב של ירידה חדה בפרסום, ועלייה גדולה בהוצאות הפעלת חברות החדשות. מנכ\"ל ערוץ 10 יואב הלדמן, פרס הבוקר (יום ו\') בתכנית \'מייבשים את הביצה\' ברדיו תל אביב, את טבלת הנזקים.
על פי הלדמן, \"הפסד ההכנסות שלנו עומד על 10-12 מיליון שקלים בגלל קמפיינים שהיו ולא שודרו. לפני פחות משבועיים היה לנו בפריים-טיים 36 דקות פרסום תפוסות מתוך 40 דקות. כמה ימים לאחר מכן, רק 10 דקות. המפרסמים לא פרסמו, לא משנה מה הרייטינג שהיה לנו או לקולגות בערוץ 2, פשוט לא פרסמו\".
הלדמן ציין עוד כי ההוצאות של חברת החדשות, גדלו באותם 8 ימי לחימה, ב-1.2 מיליון שקלים, כחלק מהיערכות החברה לסיקור הלחימה והעורף, והוספת נקודות שידור רבות ברחבי הארץ.
אחרי הפסד הכנסות של כמעט 12 מיליון שקלים, וגידול של 1.2 מיליון שקלים בהוצאות, החשבון יוגש מתישהו בקרוב. \"מה שקורה הוא שבמשך כל השנה הזאת עצרנו את שוק ההפקות\", אמר הלדמן, \"במצב של החדשות, אנחנו עכשיו בבור. נאלץ, אם וכאשר, להמשיך ליצור הכנסות או לקצץ תקציב, אם בהפקות או בכוח העבודה שלנו\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה לא מובן-לא רוצים לראות TV ישראלית---->
    רון 11/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשת,ערוץ עשר,כבלים, YES/NO פצקרשת.. לא רוצים!
    סגור
  • 1.
    לקצץ
    עובד חברה 11/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה כבר נשאר לקצץ, אם כל משבר התשובה היא לקצץ אז תסגרו את הבאסטה או שתשכירו את קומה 15
    סגור