מדיה

יש מחליף לדני דבורין שפורש: שרון פרי תגיש את 'שירים ושערים' של רשת ב'

פרי, שהצטרפה לערוץ 1 כפרילנסרית לפני אולימפיאדת לונדון, מגישה במקביל את 'בועטים'. ביקורת ברדיו: "יכלו לתת את התכנית לעובד רשות מן המניין"
אלכסנדר כץ |  22
גולללל. שרון פרי (צילום: חביב סימן) (צילום חביב סימן)
מגישת \'בועטים\' בערוץ 1, שרון פרי, תגיש גם את \'שירים ושערים\' ברשת ב\' - כך נודע לאייס. פרי תיכנס כבר בשבת הקרובה לנעליו של דני דבורין, שפורש השבוע לגמלאות בגיל 67.

פרי הצטרפה לרשות השידור כפרילנסרית, לקראת אולימפיאדת לונדון בקיץ האחרון. היא הגישה במהלך המשחקים את \'יומן אולימפי\' יחד עם בוני גינצבורג, ועם תחילת עונת המשחקים של ליגת העל, הגישה מדי שבוע לאחר המשחק המרכזי, את מגזין הספורט \'בועטים\'. לפני כשבוע הציעו אנשי קול ישראל לפרי להגיש את \'שירים ושערים\'.

לפרי ניסיון רב בתחום תקשורת הספורט. במשך 13 שנים, עד לפני שנתיים, היא שידרה בערוץ הספורט. זו גם הסיבה שגורמים רבים ברשות השידור מעריכים אותה ומפרגנים ליכולותיה, ולמרות זאת, מבקרים את התנהלות רשות השידור.

\"יש לא מעט מגישים ברדיו ובטלוויזיה, שהם עובדי רשות השידור, ושיכלו להחליף את דבורין\", אמר גורם ברשות, שהתייחס לכך שפרי היא עובדת פרילנס שעל כל עבודה נוספת שלה ברשות השידור, תקבל תשלום נוסף, בעוד שעובדי רשות מן המניין היו עושים זאת על בסיס המשכורת הקבוע שלהם.

גורם בקול ישראל העלה שמות של כמה מועמדים מתאימים, להערכתו לתפקיד: \"בוני גינזבורג המתאים ביותר לתפקיד. הוא מגיש טוב בטלוויזיה, מצטרף מדי פעם לשידורי הספורט ברדיו, הוא טאלנט, אדם מוכר, מרוויח משכורת גבוהה, ועובד רשות השידור. גם עמית הורסקי יכול היה להגיש, וגם יואב אביב, למרות שהיחסים שלו עם ההנהלה אינם משופרים במיוחד\".

ברשות השידור אישרו כי פרי תחל להגיש את \'שירים ושערים\', אולם סירבו להגיב לשאר הטענות. פרי אמרה לאייס: \"זו מחמאה גדולה להיכנס לנעליו של גדול שדרי הרדיו והטלוויזיה דני דבורין. אני מאד מקווה שאני אצליח להנעים את אוזניהם של המאזינים כפי שדני עשה מזה שנים\".
תגובות לכתבה(22):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    שירים ושערים
    יהורם 15/02/2014 22:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז ששרון הצרחנית משדרת התוכנית ירדה ברמתה. חבל מאוד שרשות השידור לא מביאה שדר בעל שם לתוכנית. והביאה שדרנית ופרשן באיכות ירודה. וכלל אפילו אין שיר אחד בתוכנית. חבל שאני משלם אגרה.
    סגור
  • 19.
    שידרי שירים ושערים
    אלעד 09/04/2013 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרון פרי, וזוזו אבוטבול, לא מתאים להם בכלל, להגיש את התוכנית. זוזו, מדבר שטויות, שרון, מתנשאת מעל עצמה.
    סגור
  • 18.
    ביזיוןןןןןןןןןןןןןןןןןןן. (ל"ת)
    רון 13/01/2013 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    שרון פרי - למה לא תנו לה צ'אנס היא שרה מהלב.
    יגאל צופה ניטרלי 12/01/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתי את הכתבה ב7 לילות ואני פשוט מוקסם מהאישיות האמיתית שלה מעבר ליופי שלה שהוא קנצנזוס בפני עצמו ואולי למרות היופי הזה, הבן אדם פשוט אסף כמה תובנות במהלך 40 שנות חייו וזה נחמד להתבונן מהצד- אני מאמין לכל מילה שלה, אין לה כח לדרמות קטנות שאין להם מקום במציאות הרי ביננו זה סתם להסתובב סביב הזנב של עצמך, יחד עם זאת היא נלחמת איפה שבאמת צריך. מסכים לכל מה שהיא אמרה על יורם ארבל שהיה ויהיה השדרן מס 1, הוא באמת יודע מה הוא שווה ואף שדרן מתלהם לא יכול להזיז אותו מנחת הרוח האין סופית שמועברת לקהל בבית. היא מביאה איתה משב רוח מרענן לספורט והיא נושמת את הכדורגל כמו אוהד אמיתי כבר 15 שנה ורואים את זה עלייה - נטלות מניירות ואפשר להזדהות איתה בתור אוהד כדורגל ובנוסף היא מתנסחת יפה מאוד. את הקהל בבית פחות מעניינות עובדות כמו שאפשר לחסוך כסף על משכורות של טאלנטים חיצוניים אנחנו מחפשים איכות. מאבקים פנימים בתוך רשות השידור מעניינים לנו את....את יודעים את מה ...אז יאללה פרגנו לה.
    סגור
  • 16.
    זה מה צריך-תקליטיה וצורחים--נגמרו בעיות
    דוד-ים 08/01/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1.אהבתי לשמוע את זוזו-אשר מאזינים שופחים כל מה כואב להם 2.כאשר בשידור,חשמל,נמלים,בנקים,רשיות,עןסים,מורים,אחיות,רופאים וכל היתר כולל חרידים וכן ציינתי=יש שכר כה גבועה-וממש יתר ציבור חי נאלץ עם שכר נמוך ולהסתדר עם זה אך חשוב יותר אביב ערבי הרעב,אבטלה,וזעזוי כלכלה של חוץ-יעני כל זה לא מענין כאילו אנו מנותקים מכל הסערות -- -כך שידור עוסק בעיתונות זולהוכל זה תלוי איפה ולמי=לא מתאים לנו-ראש קטן
    סגור
  • 15.
    זכורה לטוב מתקופת רדיו חיפה. (ל"ת)
    חיפאי 04/01/2013 21:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    הכי מתאים-קמי ברץ. (ל"ת)
    ראובן 03/01/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קמי ברץ
    אנונימי 29/08/2014 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאן נעלם קמי ברץ הוא הגדול מכולם
    סגור
  • 13.
    בוני ?הגזמתם לגמרי.עד כאן. (ל"ת)
    עמוס 03/01/2013 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    רק בזכות הקומבינות מיורם ארבל
    פרי חסרת מושג 03/01/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרצוף יפה ולא יותר, וברדיו - גם לזה אין משמעות לא מבינה בכדורגל, אבל העיקר שארבל והקומבינות עזרו
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    היא תחליף את דבורין?
    אורי 02/01/2013 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ולא יהיה שדרן ברמה של דני דבורין, בטח לא היא.
    סגור
  • 10.
    למה לא להביא מישהוא מבפנים כדבר משלמים לו כנס
    ירוחם 02/01/2013 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו הורסקי למשל , שמקבל משכורת וכמעט ולא עובד איזה שכונה , חרא ברשות השידור
    סגור
  • 9.
    הורסקי
    מוני 02/01/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם רק בהזיותי קראתי שהורסקי שמח להכנס לנעליו הגדולות של דבורין? אנא עדכנו אותי.
    סגור
  • 8.
    למה לא ירי אלייקים ??? (ל"ת)
    יריד 02/01/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רעיון טוב הורסקי ומירי אלייקים (ל"ת)
    שטעינ 02/01/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    עדייו אורי לוי החשולט שם ביד רמה כמה עצוב!!!!
    rotem 02/01/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הזה לא מוכן לעזוב די תניח לנו תפרוש אתה גרוע!!!!!!!!!11
    סגור
  • 6.
    משלמים לפרילנסרים ומייבשים שכירים (ל"ת)
    חבורת מושחטים 02/01/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    שאפו על בחירה מצוינת
    tbh 02/01/2013 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרון מקצוענית בתחום ותביא רוח רעננה בשידור התוכנית ברדיו.
    סגור
  • 4.
    לפרי את אין העומק וההבנה אבל העיקר שיש קשרים (ל"ת)
    ארבל יסדר 02/01/2013 00:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ארבל מכתיב לזליג הכל. איפה המבקר? (ל"ת)
    הנהלה מאפיה 01/01/2013 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גם יפה גם מגישה מעולה
    מאוהב 01/01/2013 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחירה טובה ומה הבעיה שהיא תרוויח כסף?
    סגור
  • 1.
    בחירה מעולה . כל הכבוד (ל"ת)
    ישעיהו 01/01/2013 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור