תקשורת ומדיה

אחרי מערכת בחירות עם כ-20%: ניסים משעל יעלה תכנית אקטואליה חדשה

בנט מצהיר על סירוב פקודה, לפיד מתעמת עם דרעי, וסרט נע של פוליטיקאים ביישורת האחרונה. 'רשת' החליטה לנצל את ההצלחה, לטובת תכנית חדשה
כ-20%. ניסים משעל (צילום: ינאי יחיאל) (צילום ינאי יחיאל)
\'משעל חם\' סגרה בשבוע שעבר עונה עם ממוצע רייטינג של כ-20% בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, אבל גם עם הרבה מאד כותרות שהצליחו גם לזעזע את המערכת הפוליטית.
בעקבות ההצלחה ברייטינג והשיח סביב התכנית ב-3 החודשים האחרונים, החליטו בזכיינית \'רשת\' לעבוד על תכנית אקטואליה חדשה שתעלה בקרוב לאוויר. גם את התכנית הזו יגיש משעל ויפיקו \'סלוצקי אפיקי תקשורת\' ו\'דנה כהן הפקות\'.
רשימת ההישגים של התכנית בעונה החולפת, ארוכה בהחלט, כאשר בראשה עומדת ההתבטאות של המתמודד נפתלי בנט, שאמר כי יסרב פקודה במקרה של פינוי ישובים יהודיים. אמירה זו הובילה לתגובות קשות במערכת הפוליטית, כאשר ראש הממשלה נתניהו אף הצהיר בעקבות כך כי בממשלתו לא יכהן אדם המסרב פקודות.
הישג נוסף הוא ההצלחה של משעל, בישורת האחרונה של מערכת הבחירות, לכנס את ראשי המפלגות ל\"סרט נע\" של שאלות ותשובות. גם דבריו של יאיר לפיד באולפן כלפי אריה דרעי, כי אין זה לגיטימי שדרעי יכהן בממשלה, זכו לתהודה.
משעל אמר היום כי לשמחתו, במהלך כל העונה לא הופעלו לחצים ולא הוצבו תנאים מצד אף גורם פוליטי: \"מסתבר שהציבור בישראל רוצה אקטואליה, צופה באקטואליה ומחפש אקטואליה, ועשיתי ככל יכולתי להביא לצופים את המוצר הכי טוב שאפשר. שמנו לעצמנו למטרה לחשוף את האמת ולאפשר לצופים להתרשם ישירות מהאישים הפוליטיים שהופיעו בתכנית ועשינו כן בהצלחה מרובה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה