תקשורת ומדיה

זלאטן ובקהאם ב-LIVE: ערוץ ONE רכש את זכויות השידור של הליגה הצרפתית

אחרי הצטרפותם של זלאטן איברהימוביץ' ודייויד בקהאם לפריז סן ז'רמן, והצמרת הלוהטת של הליגה, ישדר הערוץ את המשחקים עד לסיום העונה
ערוץ ONE יעביר בשידורים ישירים את משחקי הליגה הצרפתית, שנמצאת בתנופה מחודשת מאז הגעתם של זלאטן איברהימוביץ\' ודייויד בקהאם לקבוצת המיליונרים של פריז סן ז\'רמן. עד לפני כשנה שודרה הליגה בערוץ הספורט, בדרך כלל בימי שישי בערב. כעת ערוץ ONE ישדר את משחקי הליגה עד לסיום העונה הנוכחית, מועד פקיעת זכויות השידור.
המשחקים יועברו גם בערוץ ה-HD של ONE ב-HOT באפיק 550, ובמקביל באתר ONE ובאפליקציות הסלולריות באייפון ובאנדרואיד.
כידוע, בליגה הצרפתית משחקים גם שחקני נבחרת ישראל הקשר מאור מליקסון והחלוץ עדן בן בסט, שתפס לאחרונה מקום של קבע בהרכב הנבחרת.
הליגה הצרפתית מצטרפת לליגה הקפריסאית והסקוטית שמשודרות מדיי שבוע בערוץ, בן גם משחקים שחקני נבחרת ישראל. יש לציין כי עד כה הליגות הבכירות באירופה משודרות אצל המתחרים בערוץ הספורט, אולם רכישה כזו נותנת דחיפה לערוץ ONE.
מנכ\"ל ONE אודי מילנר מסר כי \"אין ספק שהליגה הצרפתית הפכה להיות אחת מהליגות המעניינות ביותר באירופה עם הגעתם של איברהימוביץ\' ובקהאם, ויותר מראוי שהיא תחזור למסכי הטלוויזיה בישראל. אנו גאים להביא את משחקי הליגה לכלל הצופים בישראל בחינם וממשיכים כל העת את המגמה של שידורי המשחקים של שחקני נבחרת ישראל בכלל הליגות ביבשת\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קודם תלמדו להתנהג עם העובדים
    אחד מבפנים 03/2013/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השעיות, לא נותנים לאנשים לפרוח והשפלות. ככה מתנהל האתר. לא רחוק היום שהבוסים "הנהדרים" יישארו לבד. ורק תנסו לענות להם...
    סגור