מדיה

לא גל, צונאמי: מגיש 'לילה כלכלי' שרון גל הפתיע - והחליט להתפטר מערוץ 10

לאייס נודע כי בחודש האחרון התנהלה בערוץ בדיקה בנוגע להתנהלותו. מסוף 2012 עבד גל ללא חוזה בשל חוסר הסכמה עם ההנהלה. לפי הערכות - הרוויח 80-100 אלף שקל לחודש
אלכסנדר כץ |  70
שרון גל (יח"צ) (צילום יח"צ)
מנחה \'\'לילה כלכלי\'\' שרון גל, עוזב את ערוץ 10. גל הודיע שלשום (יום ב\'\') למנכ\"ל הערוץ הנכנס רפי גינת, על החלטתו, וגינת קיבל אותה. הערב הוציא ערוץ 10 הודעה על כך.

כפי שפורסם לאחרונה באייס, טאלנטים של חברת החדשות ושל הערוץ שמרוויחים מעל 30 אלף שקלים, יאלצו לספוג קיצוצים באלפי שקלים בחודש .

מאז סוף 2012 עובד גל ללא חוזה מסודר עם ערוץ 10, בשל חוסר הסכמות בינו לבין הערוץ לגבי הפקת התכנית. בעוד הערוץ דרש להפחית בשכרו, גל דרש להעביר את הפקת התכנית לחברה שבבעלותו, כך שהיה יכול לגזור שכר גבוה יותר מזה שקיבל, שעומד על פי הערכות על כ-80-100 אלף שקלים בחודש. בראיון למגזין \'\'פירמה\'\' השבוע, אמר המנכ\"ל רפי גינת כי משכורות הבכירים בערוץ 10 גבוהות מאד, וכי יש צורך לדון בהן.

בתוך כך, לאייס נודע כי בחודש האחרון התקיים בערוץ 10 הליך מסודר של בדיקה משמעתית בעקבות מידע שהגיע להנהלה על התנהלות לכאורה שאינה הולמת של גל. במקביל להליך הבדיקה, החליט גל להתפטר, כשבמכתב הפיטורים שהגיש לגילת, הוא מציין שהרקע להחלטתו היא כספית-עסקית.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: \"לא ראוי ולא מכובד להתייחס לתהליך שטרם הסתיים\". שרון גל סירב להגיב לדברים.

נקודת אור בשידורי הערוץ

גל הציע בתחילת 2009 להנהלת הערוץ לשדר תכנית כלכלית יומית, הצעה שהתקבלה על ידי בכירי חברת החדשות בזמנו - בהם טלי בן עובדיה, והיה זה שהגיש אותה מאז עלתה לאוויר בחודש מארס 2009. התכנית רשמה לאורך השנים נתוני צפייה גבוהים, לעיתים אף דו ספרתיים, וניצחה לא אחת את רצועת השידור המקבילה בערוץ 2.

כרגע ישמש כמגיש מחליף דובי גלהר, שמחליף מדי פעם את גל על כסא המגיש ב\'\'לילה כלכלי\'\'. גורם בערוץ מציין הערב כי גלהר הוא גם מועמד להחליף באופן קבוע את גל בתפקיד.



מערוץ 10 נמסר: \"שרון גל הודיע למנכ\"ל ערוץ 10 על התפטרותו. מנכ\"ל הערוץ, רפי גינת, קיבל את ההתפטרות\".

* מה דעתכם על ההתפטרות? כנסו לפייסבוק של אייס ודברו על כך

צפון, דרום, מרכז

גל (39) החל לעבוד עם שחרורו מצה\"ל, ברדיו חיפה וברדיו קול הים האדום באילת. בהמשך שימש ככתב \'\'הארץ\'\' בצפון, והצטרף לחברת החדשות של ערוץ 10 עם הקמתה לפני כעשור, בין היתר ככתב בחיפה. לפני כ-5 שנים שודר סרטו \'\'רק תאיר יודעת\'\' על רצח תאיר ראדה, ולפני כשנתיים וחצי שודרה סדרה שלו בת 4 פרקים - \'\'המדריך למיליון הראשון\'\'.

כאמור, מזה 4 שנים הוא מגיש את \'\'לילה כלכלי\'\', אותה יזם וזוכה להצלחה מבחינת רייטינג והערכה, גם בתקופות בהן הלוח של ערוץ 10 בשעות הפריים-טיים כלל שידורים חוזרים ונתוני צפייה נמוכים במיוחד.

התפטרותו מגיעה דווקא על רקע הצטרפותו לפאנל מהדורת \'\'שישי\'\' המחודשת שחזרה לאוויר ביום שישי האחרון, יחד עם המגישים אלון בן דוד טלי מורנו, והפאנליסטים בן כספית, רביב דרוקר ועוד.

זכור בעיקר ראיון שקיים עם דפני ליף בתקופת המחאה החברתית, אז תקף אותה קשות והיא בתגובה נטשה את הראיון.



בפוסט שפרסם לפני שבועות אחדים, תקף גל קשות את שר האוצר הנכנס יאיר לפיד. \"מהפנסיה לקחת, מהשכר החודשי, מהילדים - ועל הדרך ריסקת כל סיכוי לזוגות צעירים, שאין להם, לקנות דירה\", כתב גל. \"ריקי שלך האמינה שהפעם יהיה תקציב אחר. ברור לה שצריך לקצץ, היא אפילו מבינה היום ששר האוצר הכושל בתולדות ישראל, הפילוסוף היהיר וחסר הרגישות שטייניץ, פיזר כספים בצורה לא אחראית וסיפר לכולם ש\'\'הכלכלה שלנו במצב הכי טוב במערב, ונהגנו באחריות כשכולם פיזרו כסף\'\'\".

\"אבל אתה יותר גרוע ממנו\", הוסיף גל, \"כי ריקי שלך הייתה בטוחה שאם כבר לקחת את תיק האוצר - תביא מיד לשינוי שהבטחת. שתיקח מהעשירים, הרבה יותר ומיד; שתשים סוף לחוסר הצדק ותכניס מיד את היד עמוק לקופות של 4 החברות הגדולות שמרוויחות מיליארדים בשנה ומשלמות מס זעום של 3.3%; שתיקח מבעלי דירות היוקרה בפארק צמרת ואקירוב, מבעלי האחוזות בסביון וכפר שמריהו - מאלה שצריכים לשלם יותר כי הם יכולים; ושתניח למעמד הביניים שהזכרת 325 פעמים בכל נאום והבטחת שלא תעלה לו את המסים כי זה לא נכון ולא צודק... שכר הלימוד שלך עולה לנו ביוקר. ופשוט אין לנו עכשיו מאיפה לממן את זה\".

* מה דעתכם על ההתפטרות? כנסו לפייסבוק של אייס ודברו על כך
תגובות לכתבה(70):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 54.
    שרון גל הוא םולטיקאי של טייקונים ולא יותר !!!
    אבי 18/05/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף פעם לא מעניין אותו מה יש לאנשים לומר , הוא תמיד יכוון את הנושא לעקיצה או נשיכה לטובת רייטינג נטו ולא לא ... עדיף שעזב ושלא נראה אותו בכלל בערוץ 10 בשום תכנית .
    סגור
  • 53.
    80-100 אלף שקל לנוול הזה, על קידום טייקונים?! (ל"ת)
    ושיפסיק להגיב לעצמו 16/05/2013 19:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    לא נורא- גם ככה לא תרם הרבה לתוכנית (ל"ת)
    עייף 16/05/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    אולי אברי גלעד מתאים " קרבי בגלי צה"ל
    גואל רצון 16/05/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי אוהב לחליף חולצות וחושב שהוא טרולטה אולי בלילה כלכלי נראה מה הוא יודע מחמש חמש לילדים
    סגור
  • 50.
    על מה משלמים לשכיר 80000 ש"ח לחודש?
    חני 16/05/2013 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הבינותי על מה הוא קבל כל כך הרבה כסף. כמות הפרסומות שהיו בתכניתו היו כה גדולות ויקרות שהוא היה "שווה" את זה? ערוץ עם קשיים כלכליים משלם משכורת כה גדולה עבור עבודה כה קטנה? לא הבינותי. שום תובנות מיוחדות לא היו בתכניתו ולכן אינני מבינה על מה המשכורת הגבוהה. הוא היה חכם וידע לקחת-טפשים היו אלה שנתנו.
    סגור
  • 49.
    נסלי ברדה
    עפר 16/05/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי נסלי ברדה מתאימה להחליף את שרון גל. יש בה איזו ציניות קלה שמאד מתאימה לתחום הכלכלי והיא תדע לנווט את המרואיינים המאד דעתניים שמתארחים בתוכנית.
    סגור
  • 48.
    אביר הצדק. החברתי כך אני רואה את גל שרון
    לכל הקנאים:חכו ותראו 16/05/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשורה טובה לכל מי שרוצה טלויזיה של גינת, גילהר ובוקי נאה
    סגור
  • 47.
    גל כשמו כן הוא-אינו רגוע וזה מה שמסקרן בו
    המתייסר 16/05/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוחט פרות קדושות-יש לו פאנל מיוחד עם מעוז ועם קורמן ועוד מביא דעות מקוריות יודע לגלות סקופים-על פרשת מנית גבעות ועוד זה סוד הצלחתו0 אגב לדעתי יש לו אי רגיעות בקשר לכיפה-פעם חובש פעם לא-ועכשיו ברצינות גל היכן כדאי להשקיע 2000 זובות?
    סגור
  • 46.
    משרתם על העשירים והנהנתנים
    ברוך שפטרנו 16/05/2013 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידוע שהוא רודף שמלות כבר שנים הקשר שבשתיקה
    סגור
  • 45.
    נתן זהבי מעולה לחליף את גל לא דובי גלהר,סוס (ל"ת)
    משיח 16/05/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • דובי גלהר ? לא מבין במסחר הוא קרוב של אורי
    אילון 16/05/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דובי טוב לערוץ הילדים כל מקום סותם חור
    סגור
  • 44.
    דובי גלהר הוא טוב בסטנדפ אסור שהוא היה המגיש
    ד"ר ברק 16/05/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצעה טובה נתן זהבי הטוב יותר הוא מכסף גדול העשה כסף קטן לטיקונים
    סגור
  • 43.
    אנשים קנאים לא יכולים לראות בן אדם מצליח
    שרון גל התותח 16/05/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרון גל הוא אחד המנחים הכי טובים שיש בטלוויזיה, המון אנשים רואים "לילה כלכלי" רק בזכותו, אז מה שהוא מרוויח 100 אלף, הוא מביא להם רייטינג גבוה ומכסה את עלויות השכר שלו, אז מה אתה נכנסים לו לכיס?? ראש הממשלה שלכם התקין מיטה ב500 אלף שקל ואוכל גלידה על חשבונכם, ודואג לאיפור ב60 אלף לאשתו, על חשבונכם!! אז תפסיקו להיות אנשים רעים ולהקניט אותו! שרון גל בן אדם טוב ואני ממש אהבתי אותו בתור מנחה, ובלעדיו "לילה כלכלי" לא יהיה אותו דבר!! שרון אתה תותח ונהניתי לראות לילה כלכלי בזכותך!
    סגור
  • ראש ממשלה שלכם?
    קליפ 18/05/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם אתה ישראלי ערבי,או בדואי ראש הממשלה הוא שלך.
    סגור
  • 42.
    שרון גל
    נילי 16/05/2013 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתנשא ולדעתי לגמרי לא מוצלח לא אהבתי את התכנית בגללו ועוד לקבל כזה סכום בשום אופן לא מגיע לו דוביק גלהר עולה עליו באלף מונים
    סגור
  • 41.
    הגשה
    רונן 16/05/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מוכר להגיש התוכנית תמורת 7000 שח לחודש בילבד
    סגור
  • 40.
    איך הוא מעז.....
    שמעון כהן 16/05/2013 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על פניו נראה כאחד שאכפת לו מהאנשים הפשוטים שבאמת חסר להם ובינתיים הוא דואג לשכר השערויריתי שלו ... 100,000 ש"ח גדול פי 2 מזה של ראש הממשלה וזה עבור חצי שעה ביום.... בזיון.. עלה לו השתן לראש. גם שחצן וגם לא מפרגן אלא רק לעצמו. ערוץ 10 יש רק מגישה אחת שתוכל להחליף אותו .. נסטלי ברדה...
    סגור
  • חצי שעה
    יואב 16/05/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על מנת להגיש חצי שעה בשעת לילה צריך להכין את התכנית במשך היום
    סגור
  • 39.
    די עם להקדיש זמן לאחד כזה (ל"ת)
    אוסף מקקים 16/05/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    האם ימשיך להגיש בערוץ 10 בתוכנית של שישי?
    האם הוא ימשיך בערוץ 16/05/2013 08:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או האם הוא עוזב לחלוטין את הערוץ 10 ?
    סגור
  • כתוב לך שהוא התפטר מערוץ עשר
    גלעד 16/05/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור מספיק???
    סגור
  • 37.
    צרות עין
    אלון 16/05/2013 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנחה כלכלי ועיתונאי כלכלי נוקב. בלעדיו ליליה כלכלי יהיה הרבה פחות מעניין. חבל שהוא עוזב.. וכל אלה שמלינים שהוא הרוויח הרבה כסף, אז נכון, אבל בחייאת תפסיקו להיות כל כך צרי עין, זה שהוא הרוויח הרבה כסף לא הופך אותו לאדם רע!
    סגור
  • 36.
    לדרוש משכורת כזו
    חוצפה 16/05/2013 08:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי בושה 80000 לא מספיקים לבחור לא פחות מ 100000 שח עוד מעט רצה בטח בדולרים
    סגור
  • 35.
    הרויח פי 2 מראש ממשלה בערוץ גירעוני? פשוט חלם
    צביק 16/05/2013 07:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והערוץ עוד מבקש תמיכה מהממשלה. טוב שגינת קיבל התפטרותו של חובש הכיפה היהיר לשעבר.
    סגור
  • 34.
    שרון גל
    אילנה 16/05/2013 06:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    80-100 אלף שקל מה קרה? מאיפה הכסף? כל כך הרבה, שכר זה יכול להתחלק לעוד כ-10 אנשים. שרון מקסים אבל שכרו גבוהה מאד מאד מאד לא צודק.
    סגור
  • 33.
    הסיפורים אמיתיים (ל"ת)
    . 16/05/2013 06:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממש לא יורגש חסרונו של נציג ביבי בערוץ (ל"ת)
    יוסי 16/05/2013 07:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    מתי יבטלו לנו את האגרה? בזכותנו מגישים בערוץ
    t 16/05/2013 06:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1 מקבלים הון עתק.
    סגור
  • 31.
    ברוך שפטרנו מהקפיטליסט המתחסד הזה...
    מיהו בכלל??... 16/05/2013 02:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    100,000 ש"ח (!), עבור תוכנית של חצי שעה, עם מגיש שבקושי מבין על מה הוא מדבר???
    סגור
  • 30.
    לא השתוללתם עם הכותרת .... (ל"ת)
    ציני 16/05/2013 01:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה רבה :) (ל"ת)
    ההנהלה 16/05/2013 01:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    לשרון גל, השתן עלה לראש
    שי 16/05/2013 01:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היחיד מבין המגישים שחייב את השדרנים שלו להגיד לו תודה בסוף התשדיר על שהעלה אותם לשידור, היינו מצפים ממנו שהוא זה שיגיד להם תודה שהם ממלאים לו את התוכנית בתכנים.
    סגור
  • 28.
    הביא משב רעננן אבל השתן עלה לו לראש
    YL 16/05/2013 01:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפו להנהלת 10 קיצוץ בשכר חובה ל כולם אין בעולם אדם שאין לו תחליף( חוץ מ לי)
    סגור
  • 27.
    ברעיון עם דפנה ליף יצא אופיו האמיתי. מאוס ! (ל"ת)
    רוביק צלנר 16/05/2013 01:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    חבל שלא מכר לערוץ 10 את הזכויות על הקונספט של
    בס 16/05/2013 01:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכנית. כך היה ממשיך להרוויח. אבל כעצמאי עם חברה יוכל למכור לערוצים אחרים.
    סגור
  • 25.
    שרון גל הוא אבידה לערוץ 10 - הרייטינג יצנח..
    אלי 16/05/2013 00:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביא תכנית עשויה היטב. דובי גלהר מנחה טוב אבל חביב מדי בשביל תכנית כלכלית, כזה מין דובי טוב...בלי ציפורניים.
    סגור
  • 24.
    זה מה שיפה בישראל- זבל שמרויח מאה אלף משתלח
    קוסם 16/05/2013 00:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מתאים לישראל. בעלי המשכורות הכי גבוהות בטלביזיה תופסים תחת ומשתלחים בשר האוצר ובממשלה והעומד בראשה ומתנהגים כמגיני מעמד הבינים. בדרך אל הבנק הם צוחקים ולועגים ללמה שנצפה בתכניתם. ואגב מה עם המיליון שרפי רשף לוקח כל חודש מערוץ 10? טיפלו בזה? יוק!
    סגור
  • ל-24
    יו-יו 16/05/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו דרך עילגת להסתכל על העובדות. מה דעתך על סידור העובדות הבא: שרון גל המרוויח מעל 80,000 ש"ח, מוביל מחאה הדורשת להעלות מיסים לעשירים. כלומר לאנשים כמוהו. כלומר שרון גל, דרש שיעלו לו את המס שהוא משלם. איזה סוציליזם. איזו הרמוניה. אבל מה? הציבור שונא עשירים ולא מעניין אותו העובדות. מה אכפת לך כמה הוא הרוויח? הוא לקח 80 אלף ש"ח אבל הביא מפרסמים ב-10 מליון ש"ח לערוץ. לפניו היה חור שחור ברייטינג בשעה הזו. אל תתנו לתקשורת להחליט עבורכם מה אתם חושבים. תחשבו לבד.
    סגור
  • 23.
    שרון גל הבייתה...
    אבי 16/05/2013 00:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נורא.... הלוואי שנדב בורנשטיין.... - מחליף ראוי, שנון ,רהוט, נעים הליכות ,
    סגור
  • נדב מהקהילה הגאה? מצוות המיליון לחודש של רשף
    רמץ 16/05/2013 00:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגזמת!
    סגור
  • 22.
    לילה כלכלי
    קרן חנן 16/05/2013 00:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מפספס שום תכנית עם שרון גל. חבל מאוד על עזיבתו. כל אלה שהחליפו אותו לצערי לא מגיעים לרמתו בעברת החומר לצופה. אני תקווה שהוא ישוב במהרה...מחליפו דב גילהר נוקט בגישה יהירה,לדעתי.
    סגור
  • 21.
    הלך גל יבוא גל חדש בסוף כל הנחלים זורמים לים
    אריה הכריש 16/05/2013 00:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותוכנית לילה כלכלי תמשיך גם בלי גל עם כל הכבוד לגל אני מאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך .
    סגור
  • 20.
    מדבר על ריקי כהן ומרוויח 100000 שח לחודש .צבו
    דימה 15/05/2013 23:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדבר על המסכנים .ןמרוויח כ 100000 שח לחודש לפי הפרסומים . אם היה מראה דוגמה ומוותר עך שליש משכורת הייתי מעריך אותו . הרבה ישמחו לעבוד שם גם ב 10000 שח ויגידו אלף תודות . חשב שהוא אלהים. מחר יבין שאף אחד לא יתן לו משכורת כזאת . גינת צןדק . גם הוא ירד בשכרומבין שיש לרדת בשכר שהוא לא שכר של רעב . כל הכבוד לגינת אני מעריץ אותו .
    סגור
  • 19.
    כל הכבוד לך על דבריך בנוגע ליאיר לפיד, בהצלחה (ל"ת)
    רוני 15/05/2013 23:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מגיש מעולה אבל
    שחר 15/05/2013 23:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אובר גרידי. חבל.
    סגור
  • 17.
    הרעיון המתבהם עם דפני ליף מעיד איזה אדם הוא ! (ל"ת)
    יקי וולף 15/05/2013 23:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    כזכור לכם ערוץ 10 מפסיד ויש לקצץ משכורות עתק
    משה ראשל"צ 15/05/2013 23:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם הקל וגקל סליחה לונדון וקירשנבאום הם מרווים שכר עתק זרוק אותם רפי הם לא שווים את השכר שלהם
    סגור
  • לא הבנת כלום
    רן 16/05/2013 00:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 10 מפסיד, ודווקא לכן הוא צריך עוד תותחים כמו שרון גל שהרים תכנית לתפארת, שמביאה לערוץ 10 רייטינג ששווה פי כמה וכמה מהוצאות המשכורת של שרון גל.
    סגור
  • צריך לא לחתוך את העץ עליו אתה יושב (ל"ת)
    אולי אתה צודק אבל 16/05/2013 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    רצה להיות רפי
    יוסי 15/05/2013 22:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבל קומבינה... שרון חבל שאת לא מבין שרק לרפי מותר לקבל 130 אלף שח ולהפיק את התוכנית שלו ולחתוך עוד 40 אלף שח על כל תוכנית. חבל שאתה לא מבין את זה..
    סגור
  • רפי גינת כנראה צריך עוד משכורת לעצמו, מאיפה? (ל"ת)
    יוסי 15/05/2013 23:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    בקרוב בטח יצטרף לחברה של שלמה מעוז
    א 15/05/2013 22:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שהוא דאג לקדם כל כך בתכניות שלו האיש הזה מבחיל אותי כל פעם מחדש הוא בעצמו הודה שבזמן שהפך במו ידיו את שלמה מעוז לפרשן התכנית שלו הצחע לו אותו שלמה מעוז להצטרף לחברה שהקים בעיקר בזכות הרייטינג ששרון גל דאג לו כל כך הרגולטור היה צריך להעיף אותו מזמן איש דוחה פלצן . מי הוא בכלל שרון גל. תוקף את דפני ליף את שר האוצר רק את שלמה מעוז ואת עצמו שכח במסגרת תפקידו העיתונאי עלק. גועל נפש שיעוף מהמסך לצמיתות הנד הנפוח הזה
    סגור
  • רפי גינת לא פראייר.לכל אחד יש מחליף ולך הרבה.
    איציק ר 15/05/2013 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא בטוח שזה נעשה מטעמים כספיים.
    סגור
  • 13.
    זה רק יכול לעשות טוב לשני הצדדים...כנסו
    הצופה המתמיד 15/05/2013 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור צופה מתמיד שעוקב קבוע 5 פעמים בשבוע, בתקופה האחרונה מזה מספר חודשים התוכנית לא ממריעה לא בראיונות לא בנתונים המדווחים לא בתובנות הכלכליות וכו'. גל ניזון כנראה מסקרים שידועים לו ולכן בעיתוי מושלם הוא פורש. "כאיל בשיא" ובידיעה ברורה שהוא מיצה. ברוך שפטרנו!!!, אבל אינני בטוח שהתוכנית כפי ששודרה בתקופה האחרונה נותנת משהו למשקיע בכלל. בטוח שהיא עושה טוב לפרשנים שאת חלקם הייתי מעיף בעיקר את הפופוליסיטים והמבין יבין.
    סגור
  • בלשניקוב אתה שקוף!!!
    הצופה מהצד 15/05/2013 22:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבאת מנכל עם אגו כמשקלו והשינוי המדובר בערוץ הוא קומבינה. כל הסמנכלים של הערוץ שלא הביאו את הערוץ להצלחה בכל התקופות האחרות ממשיכים לעבוד באותה דרך. מיכל גרייבסקי ממשיכה להתערב ללא הרף. אתה זה שנכשלת במנויים שלך שרון גל ימריא בניגוד לערוץ שלך!!!
    סגור
  • 12.
    יאללה שמאלנים לטחון לו את הצורה על השכר! (ל"ת)
    אבי 15/05/2013 22:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    ברוך שפטרנו
    אורן 15/05/2013 22:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מקצועי, פופוליסט ומשעמם. טוב שהולך
    סגור
  • 10.
    אתה חבר אמיתי והוכחת את זה אחריך לכל מקום (ל"ת)
    haky1 15/05/2013 22:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    זה שמטיף לכולם על דוגמא אישית .. הראשון שברח.
    אובייטיבי 15/05/2013 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם גיבורים כשזה לא נוגע אליהם.
    סגור
  • 8.
    ברוך שפטרנו מעונשו של זה
    אלף בית 15/05/2013 22:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחסי אנוש מזוויעים, רודן שעלה לו השתן לראש ומיקד את כל תשומת הלב אליו במקום למרואיינים. טוב שעף
    סגור
  • 7.
    שפטרנו
    ברוך 15/05/2013 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזדמנות להעלאת הרמה המקצועית של התכנית ולהתעסק בכספים וכלכלה ולא בבקורת מסעדות גדג'טים ושאר פופליסטיקה לא מקצועית
    סגור
  • 6.
    שרון קצץ בשכר כמו שאתה מבקש מבחירים אחרים לא
    כלכלן 15/05/2013 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתאים לך גם עם עשרים אלף אתה תגמור את החודש
    סגור
  • 5.
    לא נורא
    דודי 15/05/2013 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקון גל התחיל להרים את האף בזמן האחרון והוא זה שרצה להיות במוקד התכנית ובמרכזה מעבר למנחה רגיל. בקושי נתן למרואיינים להתבטא ושאף להיות הדומיננטי בתכנית.דב גלהר יותר רגוע ומעביר את התכנית בשקט מבלי לנסות ל"גנוב" את כל תשומת הלב. זו דעתי.
    סגור
  • 4.
    לילה כלכלי
    רוני 15/05/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרון גל מנחה מעולה,וחבל על עזיבתו.
    סגור
  • 3.
    שרון מקווה שתתגבר!! קשור להערותיך עם לפיד???? (ל"ת)
    zeev 15/05/2013 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קשור להערותיו לגבי דברים אחרים... (ל"ת)
    zeeva 16/05/2013 01:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זאבה, הכוונה להערות בסגנון רוזן ? (ל"ת)
    נוי 16/05/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ברוך שפטרנו מעונשו של זה
    אחד שיודע 15/05/2013 21:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הללויה! יאללה, שילך כבר.
    סגור
  • 1.
    איזו השקעה באייטם! מדהים! (ל"ת)
    שרון 15/05/2013 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שרון גל
    אוסקר 29/05/2013 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנחה מוכשר. אחד התכניות הטובות של ערוץ 10 בזכותו.שטות לא להחזיק אותו ונבזות לנסות להכפיש אותו.
    סגור