תקשורת ומדיה

וואלה, הוא גם שם? הפרשן לענייני ערבים אבי יששכרוף מצטרף ל'טיימס אוף ישראל'

פרשן וואלה יכתוב פרשנויות וכתבות על הרשות הפלסטינאית והעולם הערבי, עבור המייזם באנגלית של דיוויד הורוביץ, לשעבר עורך 'הג'רוזלם פוסט'
גם ל'טיימס אוף ישראל'. אבי יששכרוף (צילום יח"צ)
הפרשן לענייני ערבים של וואלה, אבי יששכרוף מצטרף למערכת האתר טיימס אוף ישראל, והוא יכתוב פרשנויות וכתבות על הרשות הפלסטינאית והעולם הערבי.
יששכרוף שימש עד סוף 2012 כפרשן עיתון הארץ במשך 6.5 שנים, אז עבר לוואלה . בעברו היה כתב קול ישראל לענייני ערבים וביים וערך סרטים קצרים לתכניות תעודה טלוויזיוניות שעסקו במזרח התיכון. יששכרוף גם כתב יחד עם עמוס הראל מ\'הארץ\' את הספר \'המלחמה השביעית - איך נצחנו ולמה הפסדנו במלחמה עם הפלסטינים\' בשנת 2004, ובשנת 2008 פרסמו השניים את הספר \'קורי העכביש - סיפורה של מלחמת לבנון השנייה\'. 2 הספרים זכו בפרס מטעם המכון למחקרי ביטחון לאומי באוניברסיטת תל אביב, כמחקרים הבולטים בתחום הביטחון.
כעת הוא יכתוב גם ל\'טיימס אוף ישראל\', אתר שהושק בפברואר 2012 ומסקר באנגלית את ישראל, המזרח התיכון והעולם היהודי. האתר מדווח על כ-2 מיליון גולשים מדי חודש, רובם מארה\"ב ומישראל. האתר הוקם על ידי דיוויד הורוביץ, שהיה עד 2011 העורך הראשי של \'הג\'רוזלם פוסט\', והוא ממומן על ידי איש העסקים האמריקאי סת\' קלרמן.
\"אבי הוא עיתונאי חד אבחנה שנחשב בצדק לאחד המומחים הגדולים לענייני האזור בכלל והפלשתינאים בפרט\", מסר דיוויד הורוביץ. \"הוא יהיה נכס אדיר ל\'טיימס אוף ישראל\' ויסייע לו להמשיך ולהתבסס כאתר מוביל, מאוזן ועצמאי\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לוזר, אתרים בחצי לירה. תעבור לנדלן, תשמע לי (ל"ת)
    פיני 07/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אנרכיה בוואלה
    ג'וני ליידון 07/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחת העורך החדש, אנשים מדווחים על ממש אנרכיה. חוסר הבנה מוחלט בשום תחום חדשותי, חוץ מלדבר מול מצלמה ולקריין. ולראייה טאלנטים כמו אבי שבורחים לאחר פחות משנה.
    סגור