תקשורת ומדיה

סבב מינויים אצל כחולי המדים: רפי יפה חוזר לשמש כדובר - במקום אלון לבבי

יפה שימש בעבר בתפקיד תחת המפכ"לים משה קראדי ושלמה אהרונישקי, ויעבוד כעת עם יוחנן דנינו. הדובר הנוכחי לבבי מונה לסגן מפקד המחוז הדרומי
אישרו את סבב המינויים. השר אהרונוביץ' והמפכ"ל דנינו (צילום: באדיבות המשטרה) (צילום באדיבות המשטרה)
רפי יפה חוזר לסיבוב שלישי כדובר המשטרה ויחליף את אלון לבבי, שעובר לסגן מפקד המחוז הדרומי. יפה, ששימש בעבר כדובר המטה הארצי בתקופתם של המפכ\"לים משה קראדי ושלמה אהרונישקי, יעבוד כעת תחת המפכ\"ל הנוכחי יוחנן דנינו.
מינויו של יפה לדובר המשטרה מגיע במסגרת סבב מינויים במשטרה שאושרו אתמול (יום א\') על ידי השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ\'. סבב המינויים כולל מינויים של 32 קצינים לתפקידים חדשים, למשל של ראש חטיבת החקירות תת ניצב אפרים ברכה למפקד היחידה הארצית לחקירות הונאה, ושל ניצב משנה גדי סיסו למפקד היחידה הארצית לחשיפת פשעים חמורים ובינ\"ל.
יפה יועלה לדרגת תת ניצב, ויצטרך לעבוד קשה כדי לשפר את תדמיתה הבעייתית של המשטרה. בשנתיים האחרונות התגלעו מספר חיכוכים בין דוברות המשטרה לבין הכתבים המסקרים אותה, ומספר פרשיות גדולות נוהלו תקשורתית בצורה בעייתית, למשל אותה מסיבת עיתונאים שקיימו מפקדי מחוז תל אביב עם פענוח פרשת הברנוער, כשבית המשפט טרם הסיר את צו איסור הפרסום על הפרשה.
לבבי, שהחליף את לבבי בתחילת כהונתו של דנינו בתפקיד המפכ\"ל, חותם שנתיים לא קלות בתפקיד, כשלפניו שימש בתפקיד זה הלל פרטוק, לשעבר הדובר המיתולוגי של עיריית תל אביב, מינוי חיצוני מעורר מחלוקת. פרטוק החזיק בתפקיד כחודש וחצי, ועזב לאחר מחלוקת קשה עם המפכ\"ל דנינו .
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלון לבבי השאיר חורבה מאחוריו
    יובל 07/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש נטול כישרון וכריזמה ויבש כמו המדבר בו הוא הולך לבלות את שאר ימי השירות שלו
    סגור