תקשורת ומדיה

אחרי שעזב את 'כלכליסט': תומר אביטל מצטרף ל'עובדה' לקראת העונה ה-20

אביטל, שחתום על תחקיר הגלידות וביזבוזים שונים בשירות המדינה כשעבד ב'כלכליסט', עובר לתכנית התחקירים של 'קשת' שסיימה עונה מוצלחת מאד
תומר אביטל (צילום מתוך עמוד הפייסבוק)
לקראת העונה ה-20 של עובדה , ההפקה מתחילה בגיוסים. לאייס נודע כי תומר אביטל מצטרף לתכנית ככתב-תחקירן ויכסה את כלל התחומים, עם נגיעה לתחום המגזר הציבורי אותו כיסה בשנים האחרונות.
כזכור, לאחרונה עזב אביטל את כלכליסט לאחר 4 שנים . ביומון הכלכלי של מוזס שימש אביטל (30) ככתב בכנסת שסיקר גם את משרד ראש הממשלה. לפני כן היה תחקירן במבט בערוץ 1. לאחרונה חשף את חשבון הגלידה של משפחת נתניהו, חשיפה שעוררה סערה רבה והובילה את ראש הממשלה לבטל את ההוצאה הזאת. כמו חשף עם שאול אמסטרדמסקי את הדוחות הגנוזים של מינהל הכנסות המדינה, ובשנים האחרונות פרסם סדרה של כתבות על הבזבוזים לכאורה במעון ראש הממשלה ובבתיו הפרטיים, וביצע תחקירים על השתדלנות במסדרונות הממשל, והיעדר השקיפות במסדרונות הפוליטיים.
בשנה האחרונה יזם באופן פרטי יחד עם עיתונאי מעריב לשעבר רותם סלע, את דירוג דוברי משרדי הממשלה , שפורסם באייס, ועורר סערה גדולה בקרב הדוברים. המטרה שעמדה מאחורי הדירוג החלוצי הייתה חשיפת מערכי הדוברות הלא-יעילים הממומנים מכספי הציבור, ודחיפתם לשיפור השירות.
\'עובדה\', אחת התכניות הוותיקות על המסך הישראלי, סיימה לאחרונה עונה 19 עם נתון רייטינג נאה של כ-26% בממוצע. בנוסף לאילנה דיין, צוות התכנית כלל את עמרי אסנהיים, בן שני , איתי אנגל, רוני זינגר, ניר שחק, רוני קובן וצח שפיצן, שחזר לאחר 2 עונות ל\'ידיעות אחרונות\'.
מ\'קשת\' טרם התקבלה תגובה. אביטל אישר את הפרטים לאייס: \"אני מתרגש\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אילנה דיין מעדיפה להקיף את עצמה בגברים
    פוליצר 07/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו הרבה נשים, גם אילנה דיין מעדיפה להקיף את עצמה בגברים, העורכים, רוב הכתבים, כולם שם גברים. מפחדת מתחרות נשית? רוצה להיות האישה היחידה? זה כל כך אולד אולד פיישנד., תתעוררי, תלכי קדימה.
    סגור
  • 3.
    הוא תותח
    שימי 07/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה היה רק שאלה של זמן עד שיחטפו אותו לגדולים
    סגור
  • 2.
    תותח
    איש 07/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לתומר, הוא תותח!
    סגור
  • 1.
    כתב מוכשר וחרוץ
    אנונימי 07/2013/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערכת עובדה זכתה, בחור נדיר!
    סגור