תקשורת ומדיה

בדיקת ערנות או קשיי נזילות? עובדי מעריב: 'לא קיבלנו את משכורות ספטמבר'

העובדים זועמים על המו"ל לאחר שגם הבוקר ראו כי טרם הופקדה המשכורת, וחלקם מצהיר כי יסרב לעבוד במצב זה. בהנהלה טוענים: המשכורות הועברו
בית מעריב (צילום: ביגי) (צילום ביגי)
עצביהם הרגישים גם כך של עובדי מעריב, עומדים שוב במבחן: נכון לשעה זו (יום ה\'), עובדים מתלוננים כי טרם קיבלו את משכורת חודש ספטמבר, למרות שזו אמורה הייתה להיות מועברת כבר אתמול. מאידך, במעריב טוענים כי המשכורות הועברו היום לחשבונות הבנק של העובדים. בכל מקרה, בקרב העובדים ישנו זעם על התנהלותו של המו\"ל שלמה בן-צבי.
במעריב משולמות המשכורות ב-9 לחודש. עובדים שבדקו אתמול גילו כי המשכורת לא נכנסה לחשבון הבנק שלהם, ופנו להנהלה לבדוק את הנושא. \"נאמר לנו, כפי שתמיד אומרים, כי זה לוקח לפעמים יום עד שרואים את המשכורת\", אומר עובד בעיתון, \"אז בדקנו הבוקר, ושוב אין זכר למשכורת\".
בשעה זו מתחילות להצטבר בדף הפייסבוק של עובדי מעריב, תלונות של עובדים על כך שהמשכורות לא שולמו. \"רק אני לא קיבלתי משכורת\", כתבה אחת העובדות. עובדים גם מצהירים כי יסרבו לעבוד עד אשר יראו כי המשכורות הופקדו בחשבונות הבנק שלהם.
במייל שנשלח הבוקר לעובדים והגיע לידי אייס, כתבו חברי ועד העובדים כי \"הבוקר שוב התעוררנו למציאות הלא נעימה של הלנת שכר, בפעם הרביעית מאז העברת הבעלות על מעריב. ושוב ההנהלה לא ראתה לנכון לעדכן את ציבור העובדים על העיכוב הצפוי. התשובה שקיבלנו הבוקר מההנהלה היא כי הכסף הועבר וכנראה מחר נראה אותו בחשבון הבנק\".
לדברי הוועד, \"מאחר ומדובר בהתנהלות שכבר הפכה לדפוס, פנינו הבוקר ללשכה המשפטית של ההסתדרות, כדי לפתוח בהליך של תביעות פרטניות של עובדים בגין הלנות שכר חוזרות ונשנות. בתחילת השבוע נעדכן מה צריך לעשות עובד המבקש להיות חלק מההליך\".
גבי גולדמן, יו\"ר ועד עובדי מעריב, אמרה הבוקר לאייס: \"אני כבר לא זוכרת אם זאת הלנת השכר הרביעית או החמישית בתקופתו של בן-צבי. זה נחמד שכל פעם מפתיעים אותנו במחדש, ובודקים את הערנות שלנו מחדש\". ממעריב נמסר: \"המשכורות הופקדו הבוקר\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעריב
    מובטל מעריב 10/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף עונה של מעריב אחד שקונה עיתון צריך לעמוד בזמנים כניראה שלו הוא בא לישדוד את העיתון על מנת שמקור ראשון יעבוד
    סגור