תקשורת ומדיה

שטייף: "המהלך שלי הוביל לשינוי"; ששי גז: "לא אכפת לך שבדרך יש הרוגים?"

פאנל סוער בכנס אילת על הטרדות מיניות בתקשורת, יממה לאחר ההחלטה לסגור את התיק נגד שרון גל. טלי בן עובדיה: "אבי וייס הוביל שינוי גדול"
הותקפה על ידי חברי הפאנל. בתמונה: הדס שטייף ועו"ד ששי גז (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
התכתשות מילולית בין הדס שטייף לבין טלי בן עובדיה ועו\"ד ששי גז, בפאנל \"הטיפול בהטרדות מיניות של עיתונאים\" במסגרת כנס אילת לעיתונות שמתקיים בימים אלו במלון הרודס. בפאנל שמתקיים הבוקר (יום ב\'), זכתה שטייף לחצי ביקורת קשים מצד עמיתיה לפאנל, על כך ששימשה \"שופטת ותליינית\" במספר מקרים, בהם בפרשת עמנואל רוזן.
\"יש בעיה גדולה\", ענתה שטייף, הכתבת הפלילית של גל\"צ, לשאלה של מנחה הפאנל ניב גלבוע מערוץ 10 - האם המשטרה צריכה לחקור בשקט, \"גם במקרה של שרון גל ובמקריהם אחרים, הבעיה הייתה שלא היו עדים שהגישו תלונות במשטרה. אי אפשר להתבסס על עדויות כדי לבסס תיק, לכן צריך לפרסם את המקרים\".
על כך זעמה טלי בן עובדיה, עורכת שישי בערוץ 10 ומי שנחשבת למקורבת לשרון גל. \"בין העובדה שאתה מניח עובדה, לעובדה שאתה גם התליין, יש הבדל\". שטייף ענתה: \"לא חרצתי את דינו של שרון גל בנוגע להטרדות המיניות. לעניין של עמנואל רוזן, צר לי מאד שהייתי שופט. אמרתי שהאיש אנס, כי יש לי כלים...\"
בשלב זה זכתה שטייף לקריאות מחאה רמות מהחברים בפאנל. \"איזה כלים יש לך?\", זעקה בן עובדיה. גלבוע אמר: \"אבל הוא לא מואשם באונס\".
שטייף ענתה: \"הוא לא הואשם כי חל על זה התיישנות\". גלבוע אמר: \"את רוצה שהוא יתבע אותך דיבה?\". שטייף: \"אמרתי את זה בעבר - בוודאי\".
עו\"ד ששי גז זעם על הדברים: \"זה נוראי בעיניי - התליה בכיכר העיר. לא ייתכן שמישהו יעשה סיכול ממוקד - החוקר, התובע, השופט והתליין, והנה - היא יושבת כאן (כשהוא מכוון לשטייף, א\"כ). לקום ולומר שהאיש הזה אנס, כשהוא אפילו לא נחקר\".
על מקרה רוזן, אמרה בן-עובדיה: \"נשים שהוטרדו ב-SMS, דיברו כאילו הן נאנסו באמצע הלילה ביער. זה לא אונס\".
עו\"ד גז: \"לעמנואל רוזן נשארו 2 תלונות על הטרדה מילולית, ולהערכתי תוך חודש גם אלו לא יישארו. יש מחוקק על - הדס שטייף. את מתיזה בוץ על בגדים של אדם, ואי אפשר לנקות את זה\". שטייף: \"המהלך הקיצוני שעשיתי, הוביל לשינוי\". גז ענה על כך: \"לא אכפת לך שבדרך יש הרוגים?\".
בשלב זה ביקשה בן עובדיה להחמיא לשטייף: \"מה שעשתה הדס ועיתונאיות האחרות, הניע משהו מאד חשוב בתקשורת. עובדה שמנהלים בתקשורת ובמקומות אחרים לא ששים לטפל במקרים כאלה. המקרה של אבי וייס (מנכ\"ל \'חדשות 2\' שהדיח את רוזן מחברת החדשות לפני כ-4 שנים, א\"כ) היה מקרה נדיר של נקיטת פעולה. אני מניחה שלא יימצא מנהל שיגלגל את תפוח האדמה הזה הלאה\". בשלב זה חזרה בן עובדיה לתקוף: \"את כל כך מעורבת בסיפור אמוציונאלית, שאת מאבדת את המציאות\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שטייף צודקת. היא הובילה שינוי - לרעה
    אליהו 11/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלימות מילולית והשתלחות
    סגור
  • 2.
    כולם יודעים
    תמר 11/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדס שטייף חוטפת את כל האש, כאשר ידוע מזה שנים שאנשים כמו עמנואל רוזן הם מטרידים סדרתיים ופועלים שנים ארוכות בלי מפריע. אז בין אם מדובר בהאשמה באונס שחל עליו התיישנות, תקיפה מינית או הטרדות מיניות ברור לכולם שהאיש הזה מטריד נשים מזה שנים. וכולם יודעים, כ-ו-ל-ם יודעים. אז גם אם הדס חוטפת אש מחברים של שרון גל כאלה ואחרים היא עושה שירות קודש לנשים החשופות כל יום כל שעה להטרדות במקום עבודתן
    סגור
  • 1.
    בן עובדיה הרבה יותר מעורבת
    בית הורד רואה הכל 11/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוכמה גדולה לשים אותה בפאנל שמדברים בו על שרון גל כדי שתתקוף את שטייף... האנשים בית הורד רואים שומעים ויודעים הכל..
    סגור