מדיה

אחרי שחשף את שמו של הזמר: בלוגר רכילות פופולארי זומן לחקירת משטרה

לאחר הפרסום ב'חדשות 2' לגבי החשד שהזמר קיים יחסי מין עם קטינה, חשף הבלוגר את זהות הזמר. הבלוגר חשוד כי הפר צו איסור ושיבש הליכי חקירה
אלכסנדר כץ |  24
צו איסור פרסום (צילום פנימי)
בלוגר רכילות פופולארי זומן הערב (יום ה\') לתחנת משטרת תל אביב, בחשד להפרת צו איסור פרסום ושיבוש הליכי חקירה - כך נודע לאייס. הבלוגר זומן לחקירה משום שחשף את זהותו של הזמר המפורסם שקיים על פי החשד יחסי מין עם קטינות. בשלב זה אייס לא מפרסם את שמו של הבלוגר, על מנת לא להפר את צו איסור הפרסום.

אתמול בערב חשף גיא פלג בחדשות 2 כי המשטרה בודקת תלונה על פיה הזמר קיים יחסי מין עם קטינה. בעקבות כך החלה הרשת החברתית לרעוש, ואז הבלוגר פרסם טקסט ארוך בו חשף את שמו של הזמר.

בעקבות כך הגיב הזמר בדף הפייסבוק שלו בדברים קשים כלפי הבלוגר, שלא נותר חייב והגיב אף הוא בסטטוס ארוך מצידו. היום כתב אותו בלוגר: \"אני לא שונא את הזמר ואני מקווה מאד שלבסוף הוא אפילו יצא נקי. אני כן חושב שראוי היה לפרסם את הידיעה על אדם במעמדו. הסטטוס שהזמר כתב נגדי היה בוטה ונוראי... אני מבטיח להמשיך לעדכן בכל חדשות הבידור שיש כל הזמן גם בהמשך. תודה על החיזוקים והפרגונים\".

במשטרה אישרו את הפרטים: \"הבלוגר זומן לחקירה בחשד כי הפר צו איסור פרסום ושיבוש הליכי חקירה\". את תגובתו של הבלוגר לא ניתן היה להשיג.

תגובות לכתבה(24):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    מה זאת אומרת: הזמר חייב לתבוע את החלאה
    אריאל שרון 18/11/2013 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלאה הזה פירסם את שמו של הזמר בניגוד להחלטת בית משפט ולכן החלאה חייב לשלם ואני מקווה כמה שיותר כסף כולל מערכת העיתון שמשחקת אותה ראש קטן וממשיכה להעסיק אותו. החלאה הזה צריל להפסיק לתת לו במה , הוא לא שווה אתזה. אבל את העונש שלו הוא כבר מקבל.
    סגור
  • 13.
    היו צריכים לעצור אותו ליום או יומיים במינימום (ל"ת)
    רוני 17/11/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לגמרי! איך שיצא מהחקירה רץ לצינור להתבכיין
    כ א פ ו ת 17/11/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וסיפר שזה היה "היום המאושר בחייו" כמה חולני הייצור הזה?? ניזון מהלכפיש אחרים ולהרוס משפחות. מסכנה אמא של אייל והילדים
    סגור
  • 12.
    הכתב הזה לא תמים- אני עוד מקווה שיתבעו אותו
    אריאל שרון 17/11/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתב הזה הוא חלאת המין האנושי אשר למרות צו הפרסום החליט להשחיר שמו של אדם עוד לפני שהוכחה אשמתו. אני מקווה שהזמר יתבע את הכתב ואת העיתון על סוביודיצה. וישלמו כמה עשרות מליוני שקלים .ואת הכתב לבעוט לו בתחת החוצה מעולם העיתונות.
    סגור
  • נתת לו יותר מידי קרדיט "כתב" הוא לא
    וגם לא עיתונאי 17/11/2013 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום קשר בינו לבין עיתונות, אתיקה או מוסר. זה כבר מחלה שמצריכה טיפול! בתעשייה הוא ידוע כ "כאפות" ואולי כדאי שזה יהפוך לשמו הרישמי
    סגור
  • 11.
    הזורע רוח יקצור סופה (ל"ת)
    אריאל שרון 17/11/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    ייצור ביביים שפל ורע. שיחזור לביוב (ל"ת)
    יניב 17/11/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    הזמר ישאר מלך (ל"ת)
    קנאים,הלב שלכם נשרף 15/11/2013 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    הבלוגר המאוס צריך לשלם בענק!!! (ל"ת)
    העם עם הזמר!!!! 15/11/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תהיה בטוח שהוא גם ישלם!!
    תביעה ענק בדרך 17/11/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היתה לו שום סיבה לפרסם את שם הזמר כל עוד יש צו איסור פרסום ודברים נמצאי בחקירה- תמוה מאד שהוא לא פרסם את שם הזמר השני שחשוד במעשים חמורים הרבה יתר - נראה כחשבון אישי שרצה לסגור עם הזמר החשוש. לא סתם הוא ילד כאפותתתת
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    אחרי ״הזמר״ ו״היחצן״ עכשיו יש לנו גם ״הבלוגר״ (ל"ת)
    אבל אני תמיד נשאר אנ 15/11/2013 06:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    צו איסור פרסום על חקירת אדם שהפר צו פירסום
    עדי 15/11/2013 01:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל זה בזמן שהמשטרה רודפת אחרי הזנב של עצמה בלי להבין את אי היעילות של צווים אלו במדיה האינטנרנטית.
    סגור
  • אם הבלוגר לא היה מפרסם את שם הזמר
    אביב 17/11/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היתה כזו סערה שחורצת את דינו - עובדה ששם הזמר השני לא רץ ברשת, לא ברמיזות ולא בדאחקות. וזה לא משנה כרגע אם הם חשודים ומה עשו. יש צו איסור פרסום שצריך לכבד. את חי במדינה הזו תשמור על החוק- אתה עובר עליו -תשלם!!!
    סגור
  • 5.
    העיקר את משתמשי הסמים ובועלי קטינות לא חקרו . (ל"ת)
    אייל גולן 14/11/2013 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    כל המדינה יודעת מי זה
    איזה קשקוש 14/11/2013 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום כבר אי אפשר להסתיר ולא יעזור שום צו ...
    סגור
  • זה לא משנה כל עוד הוא הזמר בגדר חשוד
    תמרה 17/11/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לכבד את הצו ולשמור על כבודו! עובדה שאף אחד מכלי התקשורת לא פרסם ושמר על צו איסור ורק כשהבלוגר הזה התחיל להפיץ את הפוסט ה"קורע לב" (א-לק) שלו הוא זה שהצית סערה ברשת.... לזמר יש לו גרושה, ילדים משפחה- למה הם צריכים לסבול בגלל ילד מסכן שצמא לתשומת לב ומנסה בכל מחיר לייצר פרובוקציות. מחר כבר ישכחו את הלוגר הזה והוא ייחפש משהו אחר להיטפל אליו. לך תמצא עבודה אמיתי אפס
    סגור
  • 3.
    מדובר ביצור מטונף במיוחד
    דודו 14/11/2013 20:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריכים לקרוא את ההתבטאויות שלו בטוויטר, פה כזה מלוכלך לא ראינו הרבה זמן. לסגור אותו בכלא ואני אחגוג הרבה זמן
    סגור
  • 2.
    הבלוגר המאוס הזה צריך ללכת לכלא למען יראו ויר
    רהב 14/11/2013 20:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או. בהחלט ילד כאפות
    סגור
  • לא כלא, אבל לשלם קנס כן (ל"ת)
    שירן 14/11/2013 20:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ילד מאוס שצמא לפרסום בכל מחיר. לא סופרים אותו
    שלומית 17/11/2013 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מהמזבלה (שקשור אליו באופן אישי) ולרר הפוץ שנותן לו במה - הוא לא באמת מעניין אך אחד, סתם מנסה לייצר פרובוקציות על חשבון אחרים
    סגור
  • דווקא החזקתי מדורי (המזבלה) יותר (ל"ת)
    הפתיע מאד שזו הרמה 17/11/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • המזבלה צמא לכניסות בדיוק כמוהו. שני מעפנים (ל"ת)
    ראיתי אותם בבודפשט 17/11/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בושה של התנהגות של הבלוגר הזה ע|ח (ל"ת)
    בושה 14/11/2013 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מעניין שאת הזמר השני הוא לא מיהר לחשוף. למה?
    בלוגר פאטת 17/11/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "לוחם הצדק" כ"כ רצה להוכיח משהו שברור שזה אישי נגד הזמר אחרת למה לא חשף את הזמר השני- שלמיטב הבנתי נחשד בעבירות חמורות יותר מהזמר שנחשף...
    סגור