מדיה

בגלל ה"ילד כאפות": עומרי חיון דורש מאייל גולן פיצוי של 300 אלף שקל

לאחר שקיבל 2 מכתבי איום בתביעה עורכי דינו של פרקליטיו של גולן, דורש הבלוגר בעצמו פיצוי ופרסום התנצלות. "הזמר השפיל ופגע בו לעיני כל"
אלכסנדר כץ |  26
עומרי חיון ואייל גולן (צילום: יוסי צבקר) (צילום יוסי צבקר)
עומרי חיון משיב מלחמה: מספר ימים לאחר שקיבל מכתב מפרקליטו של אייל גולן, בו נטען כי הנזק שנגרם לזמר מוערך בעשרות מיליוני שקלים , הבלוגר מגיב במכתב משלו, ודורש פיצויים במאות אלפי שקלים מהזמר הפופולארי.

כזכור, לפני כשבועיים וחצי נחשף כי המשטרה בודקת תלונה על פיה גולן קיים יחסי מין עם קטינה. בעקבות כך החלה הרשת החברתית לרעוש. באותו ערב פרסם חיון טקסט ארוך בו חשף את שמו של הזמר. בעקבות כך זומן חיון לחקירה במשטרה בחשד להפרת צו איסור פרסום ושיבוש הליכי חקירה, כפי שפורסם לראשונה באייס. מאז גם נחקר גולן מספר פעמים במשטרה, ישב במעצר בית ושוחרר מאותו מעצר בית לפני יותר משבוע.

עם פרסום שמו על ידי חיון, כינה אותו גולן בפוסט בפייסבוק \"ילד כאפות\", וחיון עצמו ספג - לדבריו - איומים על חייו, מה שהוביל להגשת תלונה במשטרה נגד רני רהב, יחצנו של גולן.

מאז התפוצצה הפרשה, פרקליטיו של גולן שלחו לחיון 2 מכתבים בהם איומים בתביעה נגדו. במכתב האחרון דרש עו\"ד שי אליאס, פרקליטו של גולן, מחיון לסלק את \"כל פרסום משפיל ומבזה שנעשה כלפי מרשי\"; לפרסם התנצלות בתיאום עם נציגיו של גולן; ולהעביר הצעה לפיצוי לצרכי פשרה - \"יוטעם כי מרשי, בשלב זה, אומד את נזקיו המוערכים בעשרות מיליוני שקלים ובעת הגשת כתב התביעה לבית המשפט, יצרף מרשי אומדן מלא ומפורט של נזקיו\".

פרקליטו של חיון, יותם וירז\'נסקי ממשרד דרורי-וירז\'נסקי-אורלנד, ציין במכתבו לעו\"ד אליאס, תחת הכותרת \"התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים\", כי חיון \"הופתע עד מאד לקבל את מכתבת, שכן כל האמור בו הוא אמת לאמיתה, ומכל מקום מרשך הוא \'דמות ציבורית\' בהגדרתה בפסיקה הרלוונטית ל\'פרסום לשון הרע\', ומשכך אין לו להלין כלפי מרשנו בפרסום לשון הרע כלפיו\".

מאידך, טוען עו\"ד וירזנסקי, \"שונה הדבר דווקא בנוגע למרשך שהתיר חרצובות לשונו ופתח במתקפה חסרת מעצורים כנגד מרשנו, תוך שהוא מנצל את מעמדו כדמות ציבורית ומנסה (בהצלחה) להשפיע על הציבור בישראל ולבזות את מרשנו, להשפיל אותו ולפגוע בו לעיני ולאוזני כולי עלמא\".

בהמשך מציין פרקליטו של חיון כי \"הדברים הפוגעניים, המבזים והמשפילים... פורסמו לעיני כל ברשת האינטרנט בכלל ולעיני מאות אלפי מעריצי מרשך בפרט... יודגש כי בעבות הפרסום הפוגעני, קיבל מרשנו איומים ישירים על חייו\".

במכתב מצוין כי \"מרשנו הינו כתב הבידור המוביל בישראל ועושה מלאכתו נאמנה בהבאת ידיעות עדכניות וחדשותיות לציבור בישראל... הפרסום בדבר \'רצח האופי\' שעושה מרשנו למרשך אינו אלא בדיה שאין בה ולא כלום והיא מהווה פרסום לשון הרע אודות מרשנו, שדיווח דיווח אמת בדבר החקירה\".

בשל כך דורש חיון התנצלות בתוך 48 שעות, ופיצוי בשל חומרת הפגישה בשמו הטוב ובפרטיותו, בסך 300 אלף שקלים.

עו\"ד שי אליאס, המייצג את גולן, מסר לאייס בתגובה: \"עד עתה לא התקבלה שום תגובה או פניה ממר חיון או מי מטעמו, למרות שניתנו לו 24 שעות להגיב למכתב שהוצא באמצעותנו בשם מרשנו אייל גולן. מאחר והוא לא התייחס להאשמות החמורות כלפיו, בכוותנו להגיש תביעה נגדו בגין הנזקים הרבים שגרם למרשנו. העובדה שמר חיון הוציא דיבתו של אייל גולן רעה והפר צו איסור פרסום, על כל המשמעות החמורה הנובעת מכך, איננה שנויה במחלוקת\".
תגובות לכתבה(26):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    "כתב הבידור המוביל בישראל"...
    חחח 11/12/2013 19:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני שחקן הפורנו המוביל בעולם! בזכות, לא בחסד! (;
    סגור
  • 20.
    שלוש מאות אלף אתה רוצה חחחחח (ל"ת)
    אורן 06/12/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    דון אייל קפונה
    התובע הכללי 06/12/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מי אתה אייל גולן שתתבע מישהו על ידיעה שהיתה ככל הנראה נכונה?? במקום להתאמת עם העובדות אתה מנסה להגן על עצמך במלחמה נגד תחנות רוח. אם זה לא יהיה חיון אז מישהו אחר בעידן האינטרנט יפרסם את הידיעות. בעידן הזה שבו אתה חיי ומתפרנס ממנו שילדות בנות 15 וחצי אוהדות אותך דרך פייסבוק, טוויטר, מיילים וכנראה גם פגישות אישיות צמודות, אל לך לתבוע אף אחד שמפרסם ידיעה. מגיע לך ליפול כמו אחרון העבריינים רק בגלל האיומים המטופשים על עומרי חיון. אין שכל אין דאגות אמרו פעם, מה שרני רהב מתחיל להבין לאט לאט ואתה לעולם לא תבין. ערס ופרח בדמות של זמר לאומי. איפה אתה מר גולן ואיפה אריק איינשטיין??? בושה שאתה עוד פותח את הפה אחרי מה שטוענים שעשית.
    סגור
  • 18.
    חיון קבל מכתב ,לכתב אישום ,ומנסה לתקוף,לפי הא
    גוטליב 04/12/2013 23:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמרה ההגנה הטובה ביותר היא התקפה ! תקשיב חיון אתה הולך לשלם מאות אלפי ש"ח לאייל גולן וגם הוצאות של עשרות אלפי ש"ח אם לא מאות ..לעורכי דין שייגנו עליך !! תרשום טוב מה שאני אומר לך !! הנפילה שלך!
    סגור
  • 17.
    כל התגובות המשמיצות הן ממשרדו של רני רהב (ל"ת)
    גילוי נאות 03/12/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    יפה לכם איל גולנים שעד לפה הרחקתם כדי להגיב (ל"ת)
    רני רהב 02/12/2013 22:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    חח באמת מה מעריצי אייל גולן עושים פה, אני אחד (ל"ת)
    רותם 02/12/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    ילד שמנפח כותרות ולא עובר מסך שב בבית חחח (ל"ת)
    שחר 01/12/2013 22:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    רני רהב-לך תמכור חמוצים! (ל"ת)
    שונא שקרנים 01/12/2013 22:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    עומרי הכן ילד כאפות וזולל בולבולים
    המבין 01/12/2013 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שמחכה לך עומרי גם אם תקדיש את התחת שלך לא תצליח לשלם לאייל את הפיצויים קדימה ילד כאפות
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    עומרי תתעורר לחיים שלך אתה ישן בעמידה
    נטרלי 01/12/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה עומר לשים את התחת שלך בתביעה שמחכה לך מעורכי דינו של אייל אתה חושב שתקדים את האסון המר שמחכה לך אבל אתה טועה אייל ישתה את הדם שלך עד תום תתחיל להתאבל על עצמך ועל העתיד השפל שלך לא מצאתה עם מי להתעסק הימים עוד יגידו מה שיקרה לעומרי המסכן והעלוב....
    סגור
  • 10.
    אליאס-בוגר ערס שהפך לעורך דין-מקצוע ערסים
    ורה 01/12/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ופרחות
    סגור
  • כל התגובות הן ממשרדו של רני רהב (ל"ת)
    גילוי נאות 02/12/2013 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מעניין מה עושים פה ערסים חובבי גולן העילג (ל"ת)
    אין אתרים לעילגים? 01/12/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    כולם אוכלים ת'לב כי חיון שיחק אותה (ל"ת)
    אחד שיודע 01/12/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פחחח יש לך את זה ביותר עולב "שיחק אותה" א-לק
    #חיוןמטקבקלעצמו 01/12/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מטקבק באתר הלא נכון. ילד. כאפות!!!
    סגור
  • כי את מהגולשים הקבועים כאן, כן בטח (ל"ת)
    ממש לא עומרי חיון 01/12/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא אתה "יועץ" דביל. חבל. החזקנו ממך (ל"ת)
    הדרדרת בגלל הכאפה 02/12/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    שיתקדם הילד פח הבכיין הזה. לא מעניין אותנו (ל"ת)
    רונית 01/12/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הלוואי והשופט יזרוק מכל המדרגות וגם יחייב את
    יוני 01/12/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיון הוצאות משפט
    סגור
  • 5.
    לא תהיה בליגה של הגדולים לעולם!
    כאפות! 01/12/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה פשוט טיפש ומי ש"מייעץ" איך להתנהל לך הוא עוד יותר טיפש.
    סגור
  • 4.
    חיון אתה כזה כאפות שאין לתאר
    חי בסרט. תתעורר 01/12/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כינוייך בברנז'ה עוד הרבה לפני גולן. עוד מהימים שניסית "להיכנס" בפינס בצורה הכי פאטתית שאפשר
    סגור
  • 3.
    (ל"ת)
    kkk 01/12/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עומרי אין שכל אין דאגות אה מעניין אם יהיה
    אורי 01/12/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפט יראו לך מאיפוא משתין הדג אלק מה אתה עתונאי או רכלן או אוכל בשר פגרים
    סגור
  • אין שכל אין שאיפות. לך תעבוד דביל (ל"ת)
    ילד טמבל בלי שכל 01/12/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בהצלחה עומרי (ל"ת)
    גלעד 01/12/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור