תקשורת ומדיה

הקרב הלוהט במגזר החרדי: יוצאי ב'חדרי חרדים' מקימים אתר חדשות מתחרה

אחרי הסכסוך המתוקשר שהוביל את שרי רוט ודוד רוטנברג אל מחוץ ל'בחדרי', עומדים השניים בראש קבוצה שתשיק בימים הקרובים אתר בשם 'חרדים 10'
שרי רוט (צילום מתוך פרופיל הפייסבוק האישי של שרי רוט) (צילום (צילום מתוך פרופיל הפייסבוק האישי של שרי רוט))
העיתונאים ובני הזוג שרי רוט ודוד רוטנברג, ישיקו כבר בימים הקרובים אתר חדשות חדש בשם חרדים 10 - כך נודע לאייס. השניים עומדים בראש קבוצת משקיעים, שכוללת עוד מספר אנשי עסקים.
באתר החדש תשמש רוט כפרשנית הפוליטית, לצד תפקידה כמו\"ל המיזם, ואילו בעלה רוטנברג יהיה העורך הראשי, תפקיד אותו מילא עד לפני מספר חודשים באתר בחדרי חרדים, שהיה אחד ממקימיו ב-2002 עוד בתקופה שהיה פורום באתר הפורומים הייד פארק, ואף החזיק בו אחוזים בהמשך.
כזכור, בחודשים האחרונים החלה התארגנות עובדים באתר מטעם ארגון העיתונאים, מה שהוביל לחיכוכים עם המו\"ל והבעלים החדש של \'בחדרי\', מאיר גל. בהמשך הושעה רוטנברג מתפקידו, ושבוע לאחר מכן זומנה לשימוע רוט , הפרשנית הפוליטית בזמנו של \'בחדרי\', לשימוע. השניים מצאו את עצמם מחוץ לאתר.
בעתירה שהגישה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, יחד עם ארגון העיתונאים, טענה רוט כי המניעה לפיטוריה ולפיטורי בעלה נעוץ באותה התארגנות עובדים, ובעקבות \"ניסיונו (של מאיר גל, א\"כ) להכתיב אג\'נדה שאיננה תואמת את השקפת עולמו של מר רוטנברג\". בית הדין קיבל את טענתה זו של רוט, אולם קבע כי האתר אינו מחויב להעסיקה מחדש : \"בנסיבות העניין, אנו סבורים כי אין הצדקה לכפות על המו\"ל את המשך העסקתה של רוט, ששמה לה למטרה להכפישו בכל הזדמנות אפשרית, מבלי שהיא מוצאת לנכון להביא את טענותיה לבירור בפנינו\".
לדברי גורם המכיר את הפרטים, האתר החדש אמור להציג בין היתר את העמדה החרדית לציבור שאינו חרדי, \"כך שהחילוני המצוי יקבל מידע על שדמות של החרדי, למה למשל החרדים נגד חוק הגיוס\", כך לדברי הגורם, שהוסיף כי היא תהיה ברוחו של \"דוד 10\", הכינוי של רוטנברג כשניהל את \'בחדרי\' עוד כשזה היה פורום ב\'הייד פארק\'. רוטנברג נחשב לדמות מתונה במגזר החרדי, והערכות ן כי גם האתר החדש שואף למצב את עצמו ככזה.
בשלב הראשון העבודה באתר לא תתבצע מלוקיישן אחד, אלא כל עובד מביתו. על פי הערכות, למיזם כבר גויסו כ-15 עיתונאים, חלקם ימשיכו לעבוד בגופי תקשורת אחרים במגזר החרדי. \"בכל מקרה, כולם יודעים, גם המשקיעים, כי אולי אפשר יהיה להתפרנס מהמיזם הזה, אלא לא להתעשר ממנו\", הוסיף הגורם.
את תגובתם של שרי רוט ודוד רוטנברג לא ניתן היה להשיג.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל על הזוג הנחמד....
    ירחמיאל קאצעב 03/2014/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיפשוט רגל. גם בחדרי חרדים היה פושט רגל ממזמן אילולא הכיס העמוק של חיה (הלפרין) גל.
    סגור
  • אני מאמין בהם
    משה 04/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יודע שדוד רוטנברג ילך עד הסוף ומצפה שהוא יביא את טובי המוחות בציבור החרדי
    סגור
  • שיקבלו ברכה מהרבנית יפה כהן, ויצליחו
    ציפי 04/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הם רוצים להצליח עסקית באתר החדשות החדש שהם פותחים אולי כדאי להם לקבל ברכה ועצה מהרבנית יפה כהן וחרי זה בטח הם יצליחו, כי גם אני בעסק הקטן שלי אחרי שקבלתי חינם ברכה ועצה מהרבנית יפה כהן המברכת המפורסמת מבני ברק, מאז הרווחתי הרבה יותר, אז שגם הזוג רוטנברג יקבל את ברכתה ויצליחו באתר החדשות החדש שלהם.
    סגור
  • אכן ילך עד הסוף...המר (ל"ת)
    יענקב 04/2014/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור