תקשורת ומדיה

אירוע CABLE SHOW 2014: צופי On Demand שווים מבחינה פרסומית כמו ב-LIVE

הדברים נאמרו כאשר רשתות השידור והמפרסמים האמריקניים אמורים לנהל מו"מ קדחתני בשבועות הקרובים לגבי השלמת תמחור הפרסומות לשנה הקרובה
אדם הצופה בתכנית The voice מהשבוע הקודם צריך להיות שווה, או אף שווה יותר למשווקים מאשר אדם הצופה בתכנית בשידור חי. כך גורסים, לפחות, מנהלים בשוק הטלוויזיה האמריקני.
\"אני לא חושב ששידור פרסומות בפלטפורמת On Demand צריך להוות הנחה למפרסמים. נהפוך הוא\", טוען קרישאן בהתיה, סגן הנשיא לאסטרטגיה דיגיטלית ב-NBC UNIVERSAL באירוע CABLE SHOW 2014 אשר התקיים בלוס אנג\'לס.
על פי האתר של הערוץ הכלכלי האמריקני CNBC,, המפרסמים ורשתות הטלוויזיה אינם תמימי דעים לגבי האופן שבו עולם הפרסום צריך להדביק את הצריכה ההולכת וגואה בשידורים על פי דרישה, דבר שהוביל לירידה הולכת ומתמדת במדרוג השידורים החיים במהלך השנים האחרונות. לדברי האתר, המפרסמים הסכימו רק לאחרונה להתחיל ולשלם על תכניות עד שלושה ימים מהיום שבו הן שודרו, בעוד כאלו שנצפו לאחר מכן ניתנות לרוב בחינם.
לדברי סגן הנשיא לפרסום מתקדם בחברת COMCAST, רוב הולמס, צופים על פי דרישה נוטים דווקא להיות פלח אוכלוסיה צעיר ומבוסס יותר, עם ילדים, אשר בדרך כלל אינו נוטה לדלג על פרסומות, דבר אשר אמור לקסום לאותו ציבור משווקים ומפרסמים.
אריק ג\'ונסון מוולט דיסני מבין, לעומת זאת, את עמדת המפרסמים. ג\'ונסון אומר כי סוכנויות הפרסום מתקשות לשלב אמצעי מדידה מסורתיים כמו Nielsen עם אמצעים חדשים יותר. \"המערכת, לטובה או לרעה...מתנגדת למורכבות\".
הדברים נאמרו כאשר רשתות השידור והמפרסמים האמריקניים אמורים לנהל משא ומתן קדחתני בשבועות הקרובים לגבי השלמת תמחור הפרסומות לשנה הקרובה.
תגיות NBC UNIVERSAL
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה