מדיה

אחרי פרישת אורנה ננר: קרינה שטוטלנד צפויה להתמנות לעורכת מגזין 'לאשה'

6 שנים לאחר שמונתה לעורכת 'זמנים מודרניים', שטוטלנד צפויה לקבל לידה את עריכת עיתון הנשים המוביל בישראל, עם פרישתה של ננר בתום 15 שנים
אלכסנדר כץ |  16
מגזין לאשה (סריקה) (צילום סריקה)
קרינה שטוטלנד, עורכת מוסף זמנים מודרניים, היא המועמדת המובילה לערוך את מגזין לאשה - כך נודע לאייס. שטוטלנד צפויה להחליף בתפקיד את אורנה ננר, שפורשת מעריכת מגזין הנשים. בשלב זה לא ידוע מי צפוי להחליף את שטוטלנד בתפקידה הנוכחי.

היום (יום ה\') הודיעה ננר לעובדיה על החלטתה לפרוש מהתפקיד בתום 15 שנים. על פי הודעתה לעובדים, היא תישאר בקבוצת ידיעות אחרונות, אולם לא ברור באיזה תפקיד.

על פי סקר TGI שפורסם בחודש ינואר שנה, עולה כי \'לאשה\' המשיך במגמת הירידה בחשיפה , עם 8.3% בחודשים יולי עד דצמבר 2013, מול 8.5% ב-6 החודשים שלפני כן, ו-9% בחצי השנה השנייה של 2012.

שטוטלנד (37) החלה את דרכה העיתונאית בבמחנה, ובהמשך עבדה באת של מעריב, כתבה בפירמה וערכה במגזין GO. ל\'ידיעות\' הגיעה לפני 9 שנים כעורכת במוסף \'24 שעות\', ובהמשך כסגנית עורך \'7 לילות\'. ב-2008 מונתה לערוך את \'זמנים מודרניים\', לאחר שהחליפה את העורכת המיתולוגית של המוסף מרים קוץ, שעזבה את התפקיד לאחר 12 שנים.

ב\'לאשה\' סירבו להגיב.
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    ארנה ננר
    דבורה 23/03/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבקש מארנה ננר לכתוב איך אפשר להצקשר אליה כי היא בשבילי עד כה דוגמא אישית
    סגור
  • 10.
    זמנים תחת קרינה הפך למוסף הכי משעמם בעולם (ל"ת)
    נחמדה נחמדה אבל 26/05/2014 21:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • את יכולה להמשיך למות מקנאה
    עובדת 27/05/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל בעצם חבל, כי זה לא יעזור לך. עדיף שתאמצי תכונה נעלה ביותר, שקוראים לה בעברית פרגון:-)
    סגור
  • 9.
    אחת מבפנים 26/05/2014 07:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרינה היא האדם הכי חרוץ, צנוע, מפרגן ויותר מכל אנושי! שהכרתי בחיי, בחורה עם רגליים על הקרקע, יפה מבחוץ ועוד יותר מבפנים. הכי מגיע לה בעולם ומאחלת לה הצלחה ענקית ובטוחה שתצליח. לנו פה נותר רק לקנא בחבר׳ה בלאשה שהולכים לעבוד איתה. שמחים בשבילה ועצובים בשבילנו...
    סגור
  • 8.
    טוב שלא קופלמן
    מניסיוני 25/05/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא באמת מוכשרת לדעתי ורק אלופה בליקוק לסלב ולחברות העשירות שלה
    סגור
  • בניגוד אליך אני בשמי האמיתי קופלמן היא המינוי
    נעמה חן 25/05/2014 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הראוי לא שזה משנה כי בפנים כבר יודעים שקרינה היא המחליפה אבל כל מי שמכיר את קופלמן יודע שהיא לא רק מוכשרת אלא נשמה ענקית ובנאדם מעל הכל!!! הלוואי עלי בוסית כמוה.
    סגור
  • 7.
    אין אנשים כמו קרינה
    מתבוננת 24/05/2014 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר לא עושים כאלה, ליגה אחרת ובחירה מצוינת
    סגור
  • 6.
    היא מלכה!
    אלון 24/05/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העורכת הטובה ביותר בעשור הזה. אלופת עולם
    סגור
  • 5.
    בשעה טובה המכשפה אורנה הולכת הביתה
    קרן 24/05/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שאי פעם בא איתה במגע יודע לא לקנות את ההצגה של הסבתא הטובה. מדובר במכשפה מגזע נדיר שלא היססה לשלוח הביתה את מיטב העובדים והכתבים
    סגור
  • 4.
    ישרה, בעלת יחסי אנוש מצוינים והכי מקצועית
    המבין 24/05/2014 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוהי קרינה. שיהיה המון בהצלחה! עשית עבודתך בצורה הכי מקצועית בכל מקום שהיית בו. כל הכבוד!
    סגור
  • 3.
    קרינה הבחורה הכי מוכשרת בתעשיית העיתונות
    פקאיסטית 23/05/2014 21:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראויה, ישרה, מוכשרת ומקסימה. בהצלחה גדולה!
    סגור
  • 2.
    איך לא נתנו לקופלמן את התפקיד בלאישה?
    קרן 23/05/2014 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי מתאים לה היא הכי מקצתועית ומבינה במגזיני נשים
    סגור
  • קופלמן מקבלת קרדיט על עבודה שלך אחרים
    מיצי 25/05/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבינה? הדבר היחיד שקופלמן מבינה בו הוא איך להקיף את עצמה באנשים חרוצים ומצוינים שיוציאו אותה טוב ואיך לקחת קרדיט על עבודתם הקשה. אשה עצלה עם יחסי אנוש מזוויעים.
    סגור
  • גם להקיף באנשים חרוצים ומצויינים צריך לדעת
    מיצי פחחח 25/05/2014 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובזה מצטיין מנהל טוב. התקף הקנאה הזה בעילום שם מגוחך ומוציא אותך מה זה פיצי. מיצי........... אגב. יחסי אנוש מזוויעים? הדבר האחרון שאי פעם מישהו יוכל להגיד עליה. יאללה תתקדם בחיים המוצלחים שלך. אני בטוח שאתה מרוצה בעבודה שלך, יש לך חברים רבים וטובים וזוגיות מושלמת. כי אין בכלל מרמור בחייך
    סגור
  • מי זאת בכלל? נראה לי סוגרים את גו בקרוב (ל"ת)
    עצלנית 25/05/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מינוי מעולה
    ספי שיר 22/05/2014 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלטה נהדרת! קרינה עורכת מקצועית, מוכשרת, עם מוח מבריק - ובנוסף לכך אחד האנשים המקסימים בעיתונות. המון הצלחה!
    סגור