מדיה

ערוץ 9 שיבץ את התכנית של יעקב אילון במוצ"ש; ייצא בקמפיין לקראת ההשקה

הערוץ ישקיע כ-250 אלף ש' בקמפיין חוצות, גוגל ואתרים, כדי לקדם את התכנית הכלכלית-צרכנית החדשה, השנייה של הערוץ שמצולמת בעברית
אלכסנדר כץ | 
מנהל ב-mako. יעקב אילון (צילום: בוצ'צ'ו) (צילום בוצ'צ'ו)
התכנית הכלכלית-צרכנית החדשה של ערוץ 9 בהגשתו של יעקב אילון, תעלה לאוויר במוצ\"ש הקרוב בשעה 21:00. לאייס נודע כי התכנית שתיקרא \'אקונומיקה\', תצולם ברובה ביום שלפני שידורה, והיא תכלול כתבות חוץ ומרואיינים, אבל לא צפויה לכלול פאנל מומחים כפי שישנם בתכניות כלכליות אחרות.

עוד נודע לאייס כי לקראת ההשקה, צפוי הערוץ לעלות בקמפיין פרסומי כבר בימים הקרובים בעלות מוערכת של כ-250 אלף שקלים, בפרסום בשלטי חוצות של חברת חוצות זהב, בגוגל ובאתרי אינטרנט כלכליים.

תכניתו של אילון נכנסת לנישה צפופה של תכניות כלכליות בטלוויזיה: התכנית \'לילה כלכלי\' היומית והמצליחה של ערוץ 10 בהגשתו של גדי סוקניק; \'רשת כלכלית\' החדשה יחסית של הזכיינית רשת בגשתה של שרון כידון, ושמשודרת 3 פעמים בשבוע; ו\'סוגרים חשבון היומית של החינוכית בהגשתו של עידן גרינבאום.

\'אקונומיקה\' תהיה התכנית השנייה של ערוץ 9 שמצולמת ומופקת בעברית, אחרי עלייתה לאוויר של האנגר 9\' בהגשתו של עדי קבטנר. התכנית משודרת בימים ראשון עד חמישי בשעה 22:30, והיא כוללת ראיונות עם אמנים והופעות חיות. מאז השקתה, רשמה נתוני צפייה נמוכים יחסית, אבל גורמים בערוץ הסבירו זאת בכך שהיא לא קודמה מספיק, וכי לא מן הנמנע שגם היא תזכה לקמפיין קידומי.

בערוץ 9 אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה