תקשורת ומדיה

דרמה בערוץ 10: דירקטורים ב'חדשות 10' התפטרו - והאשימו את הרשות ה-2

נציגי הציבור בדירקטוריון, יורם שכטר, דפנה מיתר, איתמר צ'יזיק ודן הלמן, הפנו אמצע מאשימה למנכ"ל הרשות. חילופי האשמות בין הרשות לערוץ 10
מהדורת חדשות 10 (צילום: ענבל מרמרי) (צילום ענבל מרמרי)
נציגי הציבור בדירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, התפטרו אמש (יום א\') בצעד מפתיע והצהרתי. את האצבע המאשימה מפנים הדירקטורים - יורם שכטר, דפנה מיתר, איתמר צ\'יזיק ודן הלמן - לעבר הרשות השנייה שלא נותנת להם, לטענתם, גיבוי מספק.
\"זה למעלה מ-3 שנים שאנו נציגי הציבור עושים כל מאמץ לקדם את חדשות 10, עושים כלל מאמץ לקדם את \'חדשות 10\' ולנסות לנהל ישיבות דירקטוריון תקינות בתנאים של חוסר ודאות כלכלית קיצוני\", כתבו במכתב למנכ\"ל רשות השנייה שי באב\"ד וליו\"ר הרשות אילן אבישר. \"הקדשנו זמן ואנרגיה מרובים וזאת אף ורק מתוך הכרה בחשיבות קולה המקצועי והייחודי של \'חדשות 10\' ומצוינות התוצרים שהיא משדרת\".
ואולם, \"זה חודשים שאנו מתריעים בפניכם כי כלו כל הקיצים ולא נוכל להמשיך לבצע את תפקידנו נאמנה עקב חילופי השליטה בערוץ 10 והחלטת בעל השליטה החדש להפסיק ולממן את חברת החדשות\", ולכן - \"אנו מודיעים לכם בזאת על התפטרותנו לאלתר מתפקידנו כנציגי ציבור של הרשות השנייה בדירקטוריון \'חדשות 10\' ובוועדותיו\".
גורם בערוץ 10 מסר כי \"העזיבה של הדירקטורים ב\'חדשות 10\' ועוד ביום שמסמל היטב את הערך הציבורי הגדול של \'חדשות 10\' היא תוצאה ישירה של הפעילות האובססיבית של שי באב\"ד לסגירת \'חדשות 10\' וערוץ 10. נציגי הציבור בדירקטוריון \'חדשות 10\' תרמו רבות להתקדמותה של החברה, להישגיה המקצועיים ולעלייה העקבית של \'חדשות 10\' ברייטינג. אנחנו מאחלים להם הצלחה בהמשך פעילותם\".
מהרשות השנייה נמסר כי \"הטלוויזיה המסחרית בישראל נמצאת בצומת דרכים שתוביל בעתיד הקרוב ליצירת תחרות אמיתית ושיפור ניכר באיכות השידורים והכל למען ציבור הצופים בישראל. בתוך סיטואציה מורכבת זו, אין לנו אלא להצר שנציגי הציבור בדירקטוריון \'חדשות 10\' בחרו שלא להשלים את האחריות שקיבלו על עצמם כחלק מהתפקיד, תוך שהם נתלים בטיעונים שאינם קשורים לעניין. יודגש, כי לא ניתן שהתפטרותם בעת זו תפגע בהמשך השידורים התקין והאיכותי של \'חדשות 10\' במסגרת תקופת הזיכיון. הרשות השנייה תמשיך לגבות מקצועית את המהלך שמוביל משרד התקשורת, וזאת על מנת להבטיח טלוויזיה איכותית ואיתנות פיננסית בשוק הטלוויזיה המסחרית, לטווח הארוך\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה