תקשורת ומדיה

עם הפנים לחו"ל: קבוצת יפעת תחל לאסוף מידע מכלי תקשורת ברחבי העולם

השירות החדש יכלול מידע מתקשורת מודפסת, אינטרנט ובלוגים - ויכלול עשרות אלפי מקורות ופרטי מידע, שיאפשרו פילוחים דוגמת מדינה ומקור מידע
יפעת מחקרי מדיה (לוגו) (צילום לוגו)
קבוצת יפעת מרחיבה את הפעילות הבינ\"ל, חתמה על סדרת הסכמים שתאפשר לה לאסוף מידע מכלי תקשורת בעולם. בכך תפרוץ החברה מגבולות ישראל, בה היא כבר פועלת שנים רבות ומנתרת ומנתחת מידע מכלל כלי התקשורת כבר שנים רבות.
יפעת חתמה לאחרונה הסכמים עם גופים בינ\"ל המאפשרים לה מעקב ואיתור מידע אודות מותגים, חברות ואישים בכלי תקשורת שונים ברחבי העולם.
השירות החדש אותו מציעה יפעת יכלול מידע מהתקשורת המודפסת, אינטרנט מערכתי ובלוגים. המידע שייאסף יכלול עשרות אלפי מקורות ופרטי מידע, ויתאפשר במגוון פילוחים דוגמת מדינה, מקור מידע ועוד.
לדברי מני אברהמי, מנכ\'\'ל יפעת מידע תקשורתי, \"בשנים האחרונות היטשטשו הגבולות הגיאוגרפיים בכל הקשור לפעילות עסקית של פרטיים וחברות. הצורך לעקוב אחר המותג, ביצועיו והאופן בו הוא מוערך על ידי הצרכנים נכון לשווקים העולמיים בדיוק כפי שהוא נכון בישראל. מבדיקות שערכנו עולה כי חברות אישים ומותגים ישראליים מופיעים אלפי פעמים ביום במדיה הבינ\"ל\".
גילוי נאות: קבוצת יפעת היא בעלת שליטה בקבוצת \'קו מנחה\' המפעילה את אתר אייס
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה