תקשורת ומדיה

אחרי סיום תפקידה של דלית עופר: ירון דקל בחר בנדב רביד למנהל גלגלצ הבא

מפקד גל"צ הודיע הערב על מינוי רביד, לאחר שוועדת איתור בחנה יותר מ-15 אישים והמליצה על שלושה מהם. עופר צפויה לחזור לתפקיד עיתונאי בתחנה
גל"צ (צילום: BizTv) (צילום BizTv)
נדב רביד מונה היום (יום ג\') למנהל גלגלצ במקומה של דלית עופר, שסיימה לפני 3 ימים את תפקידה לאחר 8 שנים. רביד היה אחד מתוך יותר מ-15 מתמודדים שהגישו את מועמדותם והגיעו לשלב הראיונות הוצגת ניירות עמדה בפני ועדת איתור בה היו חברים יו\"ר הוועדה ודובר גל\"צ אודי ירושלמי, מפקד גל\"צ לשעבר משה שלונסקי, אשת הרדיו רונית כפיר והמנהל המוזיקלי של \'חדשות 2\' דני סידס.
הוועדה המליצה בפני מפקד גל\"צ ירון דקל על 3 מועמדים סופיים, ודקל בחר ברביד. רביד (43) הוא בוגר התחנה ושירת בה כקריין, מגיש ועורך מוזיקה. במשך כ-10 שנים עד 2011 הגיש בגלגלצ את \'הקצה\' יחד עם ליאור \"קוואמי\" פרידמן והוא ממייסדי תחנת הרדיו האינטרנטי kzradio.
רביד מוכר במיוחד בתחום המוזיקה וניהל לייבל מוזיקה עצמאי, הפיק וערך מוזיקה, נתן שירותי ייעוץ מוזיקלי בין השאר לתכניות טלוויזיה והוא מתקלט כ-DJ במועדונים בישראל ובאירופה. בנוסף, מרצה רביד בתחום הניו מדיה וייעץ בתחום למספר חברות סטארטאפ והייטק, הוא היה העורך הראשי של מדור תרבות ובידור בוואלה ומנהל תוכניות ופיתוח תוכן של הרדיו האינטרנטי באנגלית TLV1.
רביד נכנס לנעליה של עופר שהודיעה לפני כחצי שנה על החלטה לפרוש מהתפקיד - וצפויה לחזור לתפקיד עיתונאי בגל\"צ. עופר הצליחה לבסס את התחנה כמואזנת ביותר על פי נתוני סקר TGI, אולם התחנה גם זכתה לביקורת על האופי המוזיקלי שלה.
ירון דקל מסר כי \"נדב לוקח על עצמו אתגר לא פשוט, להפוך תחנה מואזנת ופופולארית מאוד לתחנה טובה ומואזנת עוד יותר. ניסיונו הרדיופוני, המוזיקלי ובתחום הניו מדיה יסיעו לנו גם במעבר הנדרש מתחנה מובילה ברדיו לתחנה מובילה גם במדיה החדשה שם נמצא חלק מקהל המאזינים שלנו. אני מאחל לו הצלחה רבה ובטוח שיצליח במשימה שלקח על עצמו\".
נדב רביד מסר כי \"אני מודה לירון דקל שבחר בי. אני מקווה להמשיך את המסורת הארוכה של מנהלי גלגלצ שהפכו את התחנה למותג תקשורת מוביל. לפני עומד אתגר הצעדת התחנה קדימה לעבר העולם הדיגיטלי של ימינו, יד ביד עם הצוות המיומן והמקצועי של התחנה. אני מתרגש ושמח לסגור מעגל ולחזור אל המקום שבו גדלתי והתעצבתי מקצועית\".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ירון דקל פשוט דחליל. אין מילים (ל"ת)
    קוקו 12/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    הגיע הזמן שיפטרו אותו
    עובד בגלצ 12/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נזקים בלתי הפיכים נגרמים לגלי צהל. אדם בעייתי ולא אמין.
    סגור
  • 5.
    האונברסטה המשודרת בקומה כבר יותר משנה (ל"ת)
    ירון דקל לא מנהל 12/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בחירה מעולה. יש תקווה. (ל"ת)
    ירון 12/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ירון דקל מוכיח שהוא לא רלבנטי. (ל"ת)
    מוזס שלום 12/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נדב רביד? זה הזוי...
    גילי 12/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא קול הקמפוס זה לא הרדיו הבינתחומי זאת גלגלצ תחנה שצריכה לשדר לכל הציבור ...
    סגור
  • 1.
    ירון דקל ממשיך להחריב את תחנות גלי צה"ל
    גל 12/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלטה מוזרה
    סגור