תקשורת ומדיה

24 שעות לאחר הפרסום ב-ynet: 'פרסום ראשון' באתרי חברת החדשות של ערוץ 2

החשיפה של מתן צורי ב-ynet לא השפיעה על 'חדשות 2', שנכסה לעצמה את החשיפה. בקבוצת הוואטסאפ של כתבי הדרום התרעמו, ה"פרסום ראשון" הוסר
"הפרסום הראשון" באתר mako (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
עד כמה המושג \"פרסום ראשון\" הוא נזיל, יעיד המקרה הבא. שלשום (יום ב\') בשעה 17:17 פרסם תמיר סטיינמן באתרי חברת החדשות של ערוץ 2 - רשת ו-mako, על מעצרם של נערים , החשודים כי יחד עם עוד שישה אחרים, אנסו נערה בת 14 בעיר בדרום. לאייטם זה הוצמד באתרים הטיקר \"פרסום ראשון\".
מאוחר יותר שלשום אף שודרה במהדורה המרכזית של \'חדשות 2\' כתבה של סטיינמן , בה הוא גם ראיין את אמא של הקורבן, ואת פרקליטתה של הנערה, עו\"ד ורד שלו.
ואולם, יממה לפני כן, ביום ראשון, נחשף ב-ynet על החשד כי הנערים קיימו יחסי מין עם הנערה, צילמו זאת ואף הפיצו את הסרטונים. באותה כתבה של מתן צורי, כתב ynet וידיעות בדרום, צוין כי \"5 נערים בני 15 מאשדוד עוכבו היום לחקירה בחשד שקיימו יחסי מין עם נערה בת גילם\".
מיד לאחר הפרסום ב-ynet, פנו כתבי אזור לכיש לדובר המשטרה במרחב וזה הפיץ הודעה בקבוצת הוואטסאפ הקבוצתית של מחוז דרום, בה כתב כי \"בהמשך לשאלות כתבים, נאשר כי משטרת אשדוד... חוקרת חשד לביצוע עבירות מין בקרב קטינים באשדוד. היום עצרו חוקרי מחלק הנוער 2 קטינים כבני 15 ועיכבו לחקירה קטין נוסף בן גילם בחשד למעורבות במעשים\".
כאמור, יממה לאחר מכן פורסמה \"החשיפה\" ב\'חדשות 2\' שנכסה לעצמה את החשיפה. ואולם, בעקבות התרעומת שהדבר עורר בקבוצת הוואטסאפ, שחלק מחבריה ביקר את סטיינמן, הוסר הכיתוב \"פרסום ראשון\" מהאייטם.
ב-ynet סירבו להגיב. מ\'חדשות 2\' טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נאוה את על הפנים
    טוקבקיסט מקצועי 12/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה עיתונאי מסכן שמקנא בתמיר. לא נורא. אתה תתבגר יום אחד.
    סגור
  • 2.
    לא מפתיע - תמיר כתב עצל
    נאוה 12/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין סיפור אחד שהאיש הביא. רק נשלח עי המערכת לסקר אירועים שברבים
    סגור
  • 1.
    נו... תמיר (ל"ת)
    נאוה 12/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור