תקשורת ומדיה

בדרך לערוץ טלוויזיה: וואלה רכש את קומת הקרקע בבניין - ומקים אולפן שקוף

האתר משקיע לפחות מיליון דולר במתחם החדש, ולא מתכוון להשאיר את הזירה לקבוצת 'ידיעות' שתקים אולפן טלווזיה במתחם החדש שלה בראשל"צ
אלכסנדר כץ |  3
אולפן וואלה (צילום צילום עצמי)
אתר וואלה עושה צעד נוסף בדרך להקמה אפשרית של ערוץ חדשות. לאייס נודע כי האתר רכש את קומת הקרקע בבניין וואלה בקרן הרחובות אבן גבירול ופנקס, בו פעל עד כה בנק מזרחי-טפחות, והוא מקים שם אולפן שקוף בהשקעה מוערכת כל יותר ממיליון דולר. גורם בוואלה אף הצהיר בשיחה עם אייס כי ההשקעה תהיה גבוה בהרבה ממיליון דולר.
לפני חודשיים הצטרף לוואלה אבי אלקלעי, עורך התכנית לונדון וקירשנבאום, כדי שינהל את מערך הווידאו והטלוויזיה של וואלה. אלקלעי אמור לגבש מתווה להגדלת נפח שידורי הטלוויזיה של האתר, אבל על פי מספר הגורמים עמם שוחח אייס, גם לבדוק כיצד להוציא לפועל פרויקט גדול של הקמת ערוץ חדשות ב-yes. כזכור, גם וואלה וגם yes הן חברות בת של בזק.
כזכור, לפני כשנתיים חנך וואלה את האולפן החדש שלו בקומה 4, בהשקעה של כחצי מיליון דולר. וואלה משדר מספר תכניות קבועות, לצד \'המהדורה בדקה\', והפקת מהדורת החדשות המקומית בדרום.
האולפן החדש יהיה גדול וגבוה בהרבה מהאולפן הנוכחי, יכלול מצלמת רחף ומצלמות רובוטיות, ואפשרויות רבות אחרות שלא היו קיימות באולפן הנוכחי. האולפן יפנה לרחובות אבן גבירול ופינקס, כשהעוברים והשבים יוכלו לצפות מהרחוב במה שקורה באולפן, בדומה לאולפני טלוויזיה בניו יורק. בימים האחרונים אף הודבקו שלטים על החלונות של האולפן הפונים לרחוב.
גם קבוצת ידיעות אחרונות תקים אולפן חדש ומפואר במתחם החדש שלה באזור התעשייה בראשון לציון אליו כל גופי התקשורת שלה צפויים לעבור בעתיד. ואולם, גורמים בתעשייה מעריכים כי האולפן של וואלה יעפיל על זה של ידיעות ו-ynet, משום שהוא צפוי לשמש כאולפן טלוויזיוני לכל דבר בעתיד, אם וכאשר יחליטו בקבוצת בזק אליה משתייכת וואלה, להקים ערוץ חדשות.
את תגובתו של מנכ\"ל וואלה אילן ישועה לא ניתן היה להשיג.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יאפיל לא יעפיל... (ל"ת)
    מה 02/2015/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    וואלה עקף את YNET וכעת בדרך לשבור אותו סופית (ל"ת)
    אלון 02/2015/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וואלה אתר כושל
    האמת 02/2015/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלום לא יעזור. מיושן, לא מעניין
    סגור