מדיה

כשנתיים לאחר הקמתו: החשיפה לירחון החרדי 'זמן' עקפה אפילו את 'משפחה'

אייס | 
ירחון זמן (צילום ירחון זמן)

חברת מדיה מחקרי TGI לא הפיצה אתמול (יום ד') במסגרת פרסום סקר TGI, את הנתנוים על קטגוריית הירחונים, אבל מסתבר שעיון בקטגוריה זו חושף מידע מעניין. 

הירחון החרדי זמן שהפצתו החלה בישראל לפני כשנתיים, רשם חשיפה של 19.6%, ועקף עיתונים שבועיים ויומיים ותיקים בהרבה, חלקם מחולקים חינם. למעשה, 'זמן' עקף אפילו את הירחון משפחה שהחשיפה אליו עמדה על 19.5%. ירחונים נוספים שנבדקו בקטגוריית הירחונים הם טעימות עם 6.8% (זינוק מ-3.3% בסקר הקודם), בופה עם 2.7% ודירה נאה עם 1.4%.

מזה עשור יוצא בארה"ב מגזין זמן כירחון תוכן עם כתבות תחקיר ותכנים ייחודיים. לפני כשנתיים וחצי החליט המו"ל אמריקאי-חרדי שלו, מענדל וגשל, להביא אותו לארץ. מנכ"ל 'זמן', חיים קליגר, אמר לאייס כי "המספרים הללו מוכרים לי מזה חצי שנה מאז נכנסתי לנהל את מגזין 'זמן'. אני שמח כי כעת גם תוצאות הסקר מצביעות על כך. הקוראים שלנו כבר מזמן יודעים ואומרים את זה מידי חודש".

תגיות TGI | זמן | חיים קליגר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה