תקשורת ומדיה

בצל הביקורת: הרצל עוזר פורש מ-HOT, יקבל מענק פרישה של 5.6 מיליון שקלים

בתום שנה וחצי כיו"ר ו-5 שנים כמנכ"ל, עוזר עוזב לטובת אלטיס. בשנותיו ב-HOT קיבל 40 מיליון ש'. בשנה האחרונה נטשו את החברה 22 אלף לקוחות
אלכסנדר כץ |  2
הרצל עוזר, מנכ"ל HOT (צילום יח"צ)

יו"ר קבוצת HOT בשנה וחצי האחרונות, הרצל עוזר, פורש מתפקידו ויעבור לעבוד יחד עם קבוצת אלטיס על פרויקטים חברתיים מיוחדים בארץ. בסך הכל מסכם עוזר 6.5 שנים בחברה, כאשר ב-5 השנים הראשונות היה מנכ"לה.

דירקטוריון החברה סיכם את פועלו של עוזר וציין, כי הוא תרם תרומה אישית משמעותית להצלחת החברה ולשגשוגה וקידם את מטרותיה של החברה. מהודעת החברה נמסר כי "הרצל הוביל את החברה במאמץ רב ובהצלחה רבה במהלך תקופה רבת שינויים ותרומתו לחברה ניכרת בבירור בהישגיה של החברה ובהפיכתה לקבוצת תקשורת מובילה ויציבה, הערוכה להתמודד עם האתגרים הנוכחיים והעתידיים".

ואולם, בשנים האחרונות זוכה החברה לביקורת קשה על השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה, והמחירים הגבוהים. רק בשנת 2014 איבדה החברה 22 אלף לקוחות טלוויזיה, ומספרם עומד כעת על 853 אלף, בעוד שהמתחרה yes גייסה 31 אלף באותה שנה, ומספר לקוחותיה עומד על 632 אלף.
בעלי HOT פטריק דרהי, מסר כי "אני מודה מאוד להרצל, מקצוען באופן ראוי לציון, על העבודה המרשימה שביצע בחברה". עוזר אמר: "הייתה לי הזכות להוביל את החברה יחד עם ההנהלה המצוינת, בתהליך מורכב ביותר, ובתנאים לא פשוטים, תוך הפיכתה לקבוצת התקשורת המובילה בישראל. אני מודה לבעלים, פטריק דרהי, על האמון שנתן בי לאורך כל הדרך, וגאה על ההזדמנות להמשיך וללוות אותו בפרויקטים נוספים".
משכורת חלומית, מענק פרישה נהדר
האיש שמזוהה עם חברת הכבלים, נהנה במשך השנים משכר מפנק במיוחד וכך גם בפרישתו - יקבל מענק מיוחד של 5.6 מיליון שקל. התשלום החד-פעמי כיוון שהוא מסיים את תפקידו לפני המועד שנקבע לדצמבר 2016.
תמצית נימוקי ועדת התגמול ודירקטוריון החברה: "מר עוזר מכהן בחברה החל משנת 2008 ולו ניסיון מקצועי רב בתחום עיסוקה של החברה, דבר אשר תרם רבות לפעילות החברה ועסקיה. תנאי הפרישה של מר עוזר הולמים את תפקידו, ניסיונו, תחומי אחריותו וכישוריו".
עוזר התברג מידי שנה לצמרת מקבלי השכר בחברות הציבוריות במשק, גם בשנים הקשות של חברת HOT. עלות שכרו אשתקד - 7.9 מיליון שקלים. בסך הכל צבר הרצל עוזר ב-HOT שכר בעלות של יותר מ-40 מיליון שקל.
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיע הזמן
    זגורי בבר 04/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני סבור שרק טוב יצא מהפרידה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה לא מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • 1.
    שייקח איתו גם את המינויים שלו (ל"ת)
    תל אביבית 04/2015/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור