תקשורת ומדיה

לאחר חצי שנה: עקיבא נוביק חזר לסקר את הכנסת עבור 'ידיעות אחרונות'

נוביק ביקש בזמנו מרון ירון לחזור לתחומי הסיקור המקוריים שלו - מתנחלים ודתות, ובידיעות למעשה איחדו את סיקור הכנסת עם ynet. בימים האחרונים הוחלט כי יחזור לתחום
אלכסנדר כץ | 
בניין ידיעות אחרונות (צילום: אייס) (צילום אייס)
עקיבא נוביק חוזר לסקר את הכנסת עבור ידיעות אחרונות, חצי שנה לאחר שביקש להשתחרר מתחום סיקור זה. בימים האחרונים סוכם כי נוביק יחזור לכנסת אבל ימשיך גם לכתוב על תחומי המתנחלים והחרדים, אותם הוא מסקר בשנים האחרונות.
נוביק הצטרף ל'ידיעות' בסוף 2010, עם סיום שירותו בגל"צ שם שימש ככתב לענייני צבא, עורף ומפיק תכניות בתחנה הצבאית. בפברואר 2014 הוא נכנס לנעליו של הכתב בכנסת צביקה ברוט שפרש מהעיתון, אבל המשיך גם להחזיק בתחומי הסיקור הנוספים שהיו לו - מתנחלים ודתות.
כפי שפורסם לראשונה באייס, נוביק ביקש בנובמבר האחרון מעורך 'ידיעות' רון ירון להשתחרר מהתפקיד, וגורמים העריכו כי נוביק העדיף את עבודת השטח שמספקים התחומים המקוריים אותם סיקר.
כחודש לאחר פרישתו, פוזרה הכנסת, כך שעבודת סיקור רבה ממנה לא היה, אולם מורן אזולאי מ-ynet והכתב המדיני והכתב לענייני מפלגות של 'ידיעות', יובל קרני, גיבו את התחום, בצעד שנראה כחלק מהמהלך בו קבוצת ידיעות חותרת לאיחוד תחומי סיקור בין הפרינט לאינטרנט.
את תגובותיהם של רון ירון ועקיבא נוביק לא ניתן היה להשיג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה