תקשורת ומדיה

שמענו שאקס 'גלובס' מיכל גלנטי תקים את מדור הרכילות העסקית של העיתון 'מעריב'

גלנטי כתבה עד לפני במדור 'השיחה' בגלובס, וכעת תייסד את 'לאונג'' שיסקר את "מאחורי הקלעים" של אירועי המגזר העסקי, לצד שלל המדורים המתחרים הקיימים
אלכסנדר כץ |  5
מיכל גלנטי (צילום צילום עצמי)
עוד מדור רכילות עסקית מצטרף לזירה. מעריב ישיק את מדור 'הלאונג' אותו תקים מיכל גלנטי, מי שערכה עד לפני כשנה את מדור 'השיחה' בגלובס. המדור שיתפרסם לראשונה ב-1 ביוני ויהיה חלק מהמגזין היומי של העיתון, יספק מבט מבפנים לאירועי החברה של הצמרת העסקית בישראל.
רק בשנה האחרונה הושקו 2 מדורי רכילות עסקית, כחלק מהליך הפיכתם של אנשי העסקים והמאיון העליון לסלבריטאים. mako השיק את 'מדור מחלקה' ראשונה עם גיל משעלי, ואילו נענע10 את 'הסיטי' עם האחיות מטיאס. לצד שניהם פועל מזה שנים המדור הפופולארי של רז שכניק בידיעות אחרונות – 'הבועה', וכמובן 'השיחה' בגלובס. לפני כשנתיים בוטל מדור זהה בכלכליסט – 'דיבידנדים', אולם בעיתון שקלו במרוצת הזמן להחזירו.
גלנטי מסרה היום כי "החלטתי להיענות לאתגר שהציב בפניי 'מעריב' ולהקים יחד עם הצוות המוכשר של העיתון מדור איכותי חברתי-עסקי. המדור יעסוק באירועי החברה של בכירי העולם העסקי ויביא מידע אמין, עדכני ומגוון, למען הקוראים. אני מאמינה בהצלחת המוצר החדש וביכולת להביא ערך מוסף, ומודה לעורכי מעריב על האמון שהם נותנים בי".
לדברי מנכ"לית קבוצת ג'רוזלם פוסט, רונית חסין הוכמן,"חלפה שנה מאז שמעריב נרכש על ידי קבוצת הג'רוזלם פוסט. מעריב של היום מתהדר בנבחרת כתבים מהשורה הראשונה ומספק לקוראיו מידע חשוב, אמין ואיכותי. מיכל גלנטי היא תוספת נהדרת לנבחרת זו ולמגוון התכנים של העיתון, המדור בעריכתה "לאונג' שיעסוק בעיקר בסיקור אנשי ואירועי הקהילה העסקית יפורסם במגזין היומי - וכן בקטגוריה מיוחדת באתר האינטרנט של מעריב".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אתגר?..סהכ פרנסה. בהצלחה (ל"ת)
    ברנזאי 05/2015/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ברוך שובך
    אלון 05/2015/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקצוענית אמיתית
    סגור
  • 3.
    מקסימה, מקצועית ופשוט נהדרת! (ל"ת)
    יהודה 05/2015/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    גיל משעלי אוכל את כולם בלי מלח (ל"ת)
    אחת מהברנז'ה 05/2015/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מיכל אלופה! בהצלחה (ל"ת)
    גיא 05/2015/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור